رابرت کیوساکی آخرین فرصت خرید طلا و نقره را با قیمت‌های پایین هشدار می‌دهد – می‌گوید سقوط بازار سهام آنها را بالاتر می‌برد – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت‌کوین

[ad_1] نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، می گوید اکنون ممکن است آخرین فرصت برای خرید طلا و نقره با قیمت های پایین باشد. «تورم در حال افزایش است. نرخ بهره در حال افزایش است کیوساکی توضیح داد که بازار سهام سقوط می کند و طلا و نقره را بالاتر می

کد خبر : 298908
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
رابرت کیوساکی آخرین فرصت خرید طلا و نقره را با قیمت‌های پایین هشدار می‌دهد – می‌گوید سقوط بازار سهام آنها را بالاتر می‌برد – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، می گوید اکنون ممکن است آخرین فرصت برای خرید طلا و نقره با قیمت های پایین باشد. «تورم در حال افزایش است. نرخ بهره در حال افزایش است کیوساکی توضیح داد که بازار سهام سقوط می کند و طلا و نقره را بالاتر می برد.

رابرت کیوساکی انتظار دارد طلا و نقره با سقوط بازار سهام افزایش یابد

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، می گوید که قیمت طلا و نقره در شرف افزایش است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز دوشنبه در توییتی نوشت که قیمت طلا اکنون بیش از 1800 دلار است در حالی که نقره بیش از 24 دلار است و افزود:

تورم در حال افزایش است نرخ بهره در حال افزایش است سقوط بازار سهام و افزایش قیمت طلا و نقره شاید آخرین فرصت برای خرید طلا و نقره با این قیمت های پایین باشد.

نویسنده پدر پولدار پدر فقیر مدتی است که به سرمایه گذاران می گوید طلا، نقره و بیت کوین بخرند. او قبلا تاکید کرده بود که فقط در طلا و نقره فیزیکی سرمایه گذاری می کند – نه طلا یا نقره صندوق های قابل معامله در بورس (ETF).

بسیاری از مردم در توییتر به کیوساکی یادآوری کردند که او سال هاست همین هشدار را می دهد. برخی با این نویسنده معروف مخالف بودند و انتظار داشتند قیمت طلا از سطح فعلی کاهش یابد.

کیوساکی در ماه اکتبر توضیح داد: “با ادامه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، قیمت طلا و نقره سقوط می کند.”

افزایش نرخ بهره اقتصاد را از بین می برد سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات سقوط خواهند کرد. فدرال رزرو خواهد چرخید. طلا، نقره و بیت کوین را قبل از چرخش فدرال رزرو بخرید.

با این حال، او هشدار داد: “طلا، نقره، بیت کوین ممکن است از ثروت شما محافظت کند … اما نه از درآمد شما.” او خاطرنشان کرد: با سقوط اقتصاد، بازارهای سهام، سقوط حقوق بازنشستگی و افزایش بیکاری، یک فشار جانبی ممکن است برای شما درآمد ایجاد کند … فشارهای جانبی شما ممکن است به آمازون یا بیت کوین بعدی تبدیل شود.

در اوایل این ماه، نویسنده مشهور گفت که انتظار دارد افرادی که طلا، نقره و بیت کوین دارند، زمانی که فدرال رزرو تریلیون ها دلار را چرخش و چاپ می کند، ثروتمند شوند. در ماه جولای، زمانی که قیمت نقره به حدود 20 دلار کاهش یافت، او نقره را بهترین ارزش سرمایه گذاری امروز نامید.

علاوه بر این، کیوساکی اغلب خرید بیت کوین را در کنار طلا و نقره توصیه می کند. او اخیراً توضیح داده است که یک سرمایه گذار بیت کوین است، نه یک معامله گر، بنابراین وقتی بیت کوین به پایین ترین حد خود می رسد هیجان زده می شود. در ماه سپتامبر، او از سرمایه گذاران خواست تا قبل از وقوع بزرگترین سقوط اقتصادی، همین حالا وارد ارزهای دیجیتال شوند.

برچسب ها در این داستان

پدر پولدار پدر بی پول، پدر پولدار پدر فقیر بیت کوین، رابرت کیوساکی، رابرت کیوساکی بیت کوین، رابرت کیوساکی رمزارز، رابرت کیوساکی ارز دیجیتال، رابرت کیوساکی طلا، نقره رابرت کیوساکی، نقره رابرت کیوساکی، بازار سهام رابرت کیوساکی، بازار سهام رابرت کیوساکی، بازار سهام رابرت کیوساکی

نظر شما در مورد توصیه رابرت کیوساکی نویسنده پدر پولدار پدر فقیر چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.