رئیس SEC Gensler اصرار دارد که بیشتر توکن‌های رمزنگاری اوراق بهادار هستند – می‌گوید “قانون واضح است” – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری جنسلر، بار دیگر تاکید کرد که بیشتر توکن های رمزنگاری اوراق بهادار هستند و تاکید کرد که “قانون در این مورد روشن است.” با این حال، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) از کنگره درخواست کرده است تا بر بازارهای نقدی رمزنگاری اختیار کند و

کد خبر : 263412
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
رئیس SEC Gensler اصرار دارد که بیشتر توکن‌های رمزنگاری اوراق بهادار هستند – می‌گوید “قانون واضح است” – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری جنسلر، بار دیگر تاکید کرد که بیشتر توکن های رمزنگاری اوراق بهادار هستند و تاکید کرد که “قانون در این مورد روشن است.” با این حال، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) از کنگره درخواست کرده است تا بر بازارهای نقدی رمزنگاری اختیار کند و چندین لایحه در کنگره امسال ارائه شده است تا اختیارات لازم را به CFTC ارائه کند.

گری جنسلر، رئیس SEC در مورد مقررات رمزنگاری

این موضوع که کدام آژانس فدرال باید بازار کریپتو را تنظیم کند اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در حالی که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری جنسلر، گفته است که اکثر توکن های رمزنگاری شده اوراق بهادار هستند و باید در اختیار آژانس او ​​قرار گیرند، بسیاری از مردم و قانونگذاران معتقدند که این باید معاملات آتی کالا باشد. کمیسیون (CFTC) که بخش کریپتو را تنظیم می کند. علاوه بر این، امسال سه لایحه در کنگره ارائه شده است تا CFTC را به عنوان تنظیم کننده بازارهای کریپتو تبدیل کند.

در مصاحبه با CNBC دوشنبه، Gensler به سوالی در مورد اینکه چه کسی باید بخش کریپتو را تنظیم کند، پاسخ داد. رئیس SEC توضیح داد:

آژانس ما آژانسی است که بر این معامله اساسی نظارت دارد. وقتی گروهی از کارآفرینان در حال جمع‌آوری پول از مردم هستند و مردم سودی را پیش‌بینی می‌کنند، نیاز به افشا دارند – افشای کامل، منصفانه و واقعی، و این معامله اصلی در بازارهای سرمایه ما است.

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ادامه داد: «شما باید ریسک کنید، اما فردی که پول جمع‌آوری می‌کند یا افرادی که پول جمع‌آوری می‌کنند باید اطلاعات مختلفی را برای شما افشا کنند. اینگونه است که بازارهای سرمایه ما بهترین عملکرد را دارند و SEC در این کار بسیار خوب است و این کاری است که ما انجام می دهیم. وی تاکید کرد:

قانون در این مورد روشن است. من معتقدم بر اساس واقعیت ها و شرایط، بیشتر این توکن ها اوراق بهادار هستند.

روز دوشنبه، در جلسه شورای نظارت بر ثبات مالی (FSOC) به ریاست جانت یلن، وزیر خزانه داری، گنسلر تکرار کرد: «از نزدیک به 10000 توکن موجود در بازار کریپتو، به اعتقاد من اکثریت قریب به اتفاق اوراق بهادار هستند. پیشنهادات و فروش این توکن های امنیتی رمزنگاری تحت پوشش قوانین اوراق بهادار است. با توجه به اینکه بیشتر توکن‌های رمزنگاری اوراق بهادار هستند، نتیجه می‌شود که بسیاری از واسطه‌های ارز دیجیتال در حال معامله در اوراق بهادار هستند و باید در کمیسیون بورس و اوراق بهادار در برخی از ظرفیت‌ها ثبت نام کنند.

در مورد همکاری SEC با CFTC، Gensler تاکید کرد:

در حدی که ممکن است لازم باشد که واسطه‌های ارزهای دیجیتال یک روز در SEC و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ثبت نام کنند، باید توجه داشته باشم که در حال حاضر ثبت‌کننده‌های دوگانه در فضای کارگزار-فروشنده و در فضای مشاوره صندوق داریم.

در همین حال، CFTC از کنگره درخواست کرده است تا بر بازار پول نقد کریپتو اختیار کند. روستین بهنام، رئیس CFTC هفته گذشته توضیح داد که از آنجایی که CFTC یک تنظیم کننده مشتقات است، در حال حاضر بر بازارهای نقدی نظارت ندارد. بنابراین، او از کنگره درخواست کرده است که «مقامات نقدینگی، به طوری که ما بتوانیم به بازار بیت کوین کش، بازار نقدی اتر و سایر توکن های کالای دیجیتال برویم. [markets]رئیس CFTC هفته گذشته توضیح داد.

او همچنین گفت که SEC و CFTC باید “به صورت قانونی این موضوع را مشخص کنند” زیرا رمزارز یک طبقه دارایی جدید است. بهنام با بیان اینکه این طبقه دارایی دارای مولفه ها و ویژگی های متفاوتی بر خلاف طبقات دارایی سنتی است، افزود: برای تعیین اینکه اوراق بهادار چیست، کالا چیست، باید به رویه قضایی 70 ساله تکیه کنیم.

به نظر شما چه کسی باید بازار کریپتو را تنظیم کند، SEC یا CFTC؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.