رئیس SEC می گوید که کریپتو باید مانند سایر بازارهای سرمایه رفتار شود – مقررات بیت کوین نیوز

گری جنسلر، رئیس SEC می گوید که نیازی به رفتار متفاوت با بازار کریپتو با سایر بازارهای سرمایه وجود ندارد. گنسلر با اشاره به اینکه «SEC به عنوان پلیس در حال کار خواهد بود»، پلتفرم‌های معاملاتی و وام‌دهی کریپتو را تشویق کرد تا وارد شوند و با کارکنان SEC صحبت کنند. رئیس SEC Gensler در

کد خبر : 245761
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
رئیس SEC می گوید که کریپتو باید مانند سایر بازارهای سرمایه رفتار شود – مقررات بیت کوین نیوز


گری جنسلر، رئیس SEC می گوید که نیازی به رفتار متفاوت با بازار کریپتو با سایر بازارهای سرمایه وجود ندارد. گنسلر با اشاره به اینکه «SEC به عنوان پلیس در حال کار خواهد بود»، پلتفرم‌های معاملاتی و وام‌دهی کریپتو را تشویق کرد تا وارد شوند و با کارکنان SEC صحبت کنند.

رئیس SEC Gensler در مورد مقررات رمزنگاری

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری جنسلر، مقاله ای را که در وال استریت ژورنال روز جمعه منتشر شد، در مورد نحوه تنظیم دارایی های رمزنگاری شده نوشت. او توضیح داد:

دلیلی وجود ندارد که با بازار کریپتو متفاوت از بقیه بازارهای سرمایه رفتار کنیم، فقط به این دلیل که از فناوری متفاوتی استفاده می کند.

جنسلر توضیح داد: «رویدادهای اخیر بازار نشان می‌دهد که چرا ضروری است که شرکت‌های ارز دیجیتال از قوانین اوراق بهادار پیروی کنند. در ماه‌های اخیر، برخی از پلتفرم‌های وام‌دهی رمزارز حساب‌های سرمایه‌گذاران خود را مسدود کرده یا ورشکسته شده‌اند. وقتی صحبت از ورشکستگی به میان می‌آید، این سرمایه‌گذاران باید در صف دادگاه قرار بگیرند.»

رئیس SEC تاکید کرد که صرف نظر از اینکه محصول مالی چیست، خواه یک برنامه، یک پلتفرم وام دهی، یک صرافی ارز دیجیتال یا یک پلت فرم مالی غیرمتمرکز (defi) باشد:

در طول دهه‌ها پرونده، دادگاه عالی به وضوح بیان کرده است که واقعیت‌های اقتصادی یک محصول – نه برچسب‌ها – تعیین می‌کنند که آیا آن یک اوراق بهادار تحت قوانین اوراق بهادار است یا خیر.

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ضمن اذعان به اینکه «تطبیق با قوانین اوراق بهادار هزینه‌هایی دارد، همانطور که خودروسازان برای اضافه کردن کمربند ایمنی هزینه‌هایی را متحمل می‌شوند»، خاطرنشان کرد که «مسیری رو به جلو وجود دارد».

Gensler سپس تکرار کرد که پلتفرم‌های معاملاتی و وام‌دهی کریپتو را تشویق می‌کند تا وارد شوند و با کارکنان SEC صحبت کنند، و تأکید کرد که «تطابق این پلت‌فرم‌ها با قوانین اوراق بهادار به نفع سرمایه‌گذاران و بازار کریپتو خواهد بود». رئیس SEC در پایان گفت:

در این بین، SEC به عنوان پلیس در ضرب و شتم خدمت خواهد کرد. همانند کمربند ایمنی در خودروها، ما باید اطمینان حاصل کنیم که حمایت از سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال استاندارد است.

Gensler اخیراً آنچه را که باید از SEC در مورد مقررات کریپتو انتظار داشت توضیح داد. او به دلیل اتخاذ رویکردی مبتنی بر اجرا برای تنظیم بازار کریپتو به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. رئیس SEC همچنین گفت که در حالی که بیت کوین یک کالا است، بیشتر توکن های رمزنگاری دارای ویژگی های اوراق بهادار هستند و هشدار می دهد که بسیاری از آنها شکست خواهند خورد.

نظر شما در مورد نظرات گری جنسلر، رئیس SEC چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.