رئیس SEC، Gensler، تولد وایت‌پیپر بیت کوین ساتوشی ناکاموتو را تبریک می‌گوید – می‌گوید بیایید مطمئن شویم که سرمایه‌گذاران کریپتو از محافظت مناسب برخوردار شوند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، تولد وایت پیپر بیت کوین ساتوشی ناکاموتو را تبریک گفت. این منجر به نوآوری و سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری شده است. بیایید مطمئن شویم که رمزارز وارد پانزدهمین سال خود می‌شود که سرمایه‌گذاران از محافظت مناسب برخوردار می‌شوند.» رئیس SEC گفت.

کد خبر : 274872
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
رئیس SEC، Gensler، تولد وایت‌پیپر بیت کوین ساتوشی ناکاموتو را تبریک می‌گوید – می‌گوید بیایید مطمئن شویم که سرمایه‌گذاران کریپتو از محافظت مناسب برخوردار شوند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، تولد وایت پیپر بیت کوین ساتوشی ناکاموتو را تبریک گفت. این منجر به نوآوری و سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری شده است. بیایید مطمئن شویم که رمزارز وارد پانزدهمین سال خود می‌شود که سرمایه‌گذاران از محافظت مناسب برخوردار می‌شوند.» رئیس SEC گفت.

رئیس SEC، گری جنسلر تولد وایت پیپر بیت کوین ساتوشی ناکاموتو را تبریک می گوید

ساتوشی ناکاموتو تقریباً 14 سال پیش در چنین روزی با انتشار وایت پیپر بیت کوین بیت کوین را به جهان معرفی کرد.

بسیاری از افراد از جمله رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری جنسلر، تولد خود را به وایت پیپر خالق مستعار تبریک گفتند. او در 31 اکتبر نوشت:

تولد 14 سالگی ساتوشی ناکاموتو وایت پیپر مبارک! این امر منجر به نوآوری و سرمایه گذاری دارایی های رمزنگاری شده است. بیایید مطمئن شویم که رمزارز وارد پانزدهمین سال خود می شود که سرمایه گذاران از محافظت مناسب برخوردار شوند.

در زمان نگارش این مطلب، توییت او نزدیک به 2500 کامنت دریافت کرده و بیش از 5200 بار لایک شده است.

در حالی که برخی از افراد از او به خاطر شناخت کار اصلی ساتوشی ناکاموتو تشکر کردند، بسیاری ادعا کردند که رئیس SEC بهترین نفع ارزهای دیجیتال را در ذهن ندارد و برخی او را به ترولینگ متهم کردند. چند نفر از جنسلر خواستند تا مقررات کریپتو را روشن کند. برخی او را به دلیل تایید نکردن صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) مورد انتقاد قرار دادند، در حالی که برخی دیگر به او یادآوری کردند که او صلاحیتی بر صنعت کریپتو ندارد زیرا کنگره به او این اختیار را اعطا نکرده است.

جان دیتون وکیل کریپتو و حامی XRP به جنسلر پاسخ داد:

طوری رفتار کنید که انگار اگر می‌توانید به ساتوشی احضاریه نمی‌دهید.

جنسلر توسط قانونگذاران و شرکت کنندگان در صنعت به دلیل رویکرد اجرای محور در تنظیم بخش کریپتو مورد انتقاد قرار گرفته است. ماه گذشته، او گفت که از کارکنان SEC خواسته است تا انطباق ارزهای دیجیتال را به دقت تنظیم کنند. او می خواهد بخش کریپتو را با استفاده از “یک کتاب قانون” تنظیم کند.

بسیاری از مردم از او خواسته اند تا در مورد مقررات رمزنگاری شفافیت ارائه دهد، اما رئیس SEC اصرار دارد که قانون شفاف است. او بارها اعلام کرده است که بیت کوین یک کالا است در حالی که بیشتر توکن های رمزنگاری دیگر اوراق بهادار هستند.

نظر شما در مورد نظرات گری جنسلر، رئیس SEC چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.