رئیس دادستان بلغارستان متهم به عدم اقدام عمدی در برابر کلاهبرداران Onecoin – مقررات بیت کوین نیوز

جاناتان لوی، نماینده حقوقی قربانیان عملیات کلاهبرداری وان‌کوین بیت‌کوین، دادستان بلغارستان را به کوتاهی عمدی در اقدامی علیه وان‌کوین متهم کرده است. این وکیل گفت که به دلیل عدم اقدام دادستان، قربانیان بیشتری میلیون ها دلار به کلاهبرداران متضرر می شوند. امتناع دادستان از اقدام علیه مادر روجا ایگناتوا جاناتان لوی، وکیل قربانیان طرح وان‌کوین

کد خبر : 212402
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
رئیس دادستان بلغارستان متهم به عدم اقدام عمدی در برابر کلاهبرداران Onecoin – مقررات بیت کوین نیوز


جاناتان لوی، نماینده حقوقی قربانیان عملیات کلاهبرداری وان‌کوین بیت‌کوین، دادستان بلغارستان را به کوتاهی عمدی در اقدامی علیه وان‌کوین متهم کرده است. این وکیل گفت که به دلیل عدم اقدام دادستان، قربانیان بیشتری میلیون ها دلار به کلاهبرداران متضرر می شوند.

امتناع دادستان از اقدام علیه مادر روجا ایگناتوا

جاناتان لوی، وکیل قربانیان طرح وان‌کوین بیت‌کوین پونزی، پیشنهاد کرده است که مغز متفکران این طرح جنایی ممکن است از دادستان کل بلغارستان، ایوان گشف، حمایت می‌شوند. در نامه ای سرگشاده خطاب به یولیا کواچوا، معاون وزیر دادگستری بلغارستان، این وکیل ادعا کرد که عدم اقدام گشف به Onecoin اجازه داده است تا میلیون ها دلار از قربانیان جدید کلاهبرداری کند.

رئیس دادستان بلغارستان متهم به عدم اقدام عمدی در برابر کلاهبرداران وان کوین شد

به گفته لوی، علیرغم وجود حکم‌های دستگیری که از سوی اینترپل، یوروپل و مجری قانون آلمان صادر شده است، دادستان نتوانسته است علیه مادر روجا ایگناتوا، مغز متفکر اصلی Onecoin اقدام کند.

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، ایگناتوا پس از اینکه گروه مجری قانون او را به عنوان نیروی محرکه و مخترع فکری Onecoin متهم کرد، در لیست افراد تحت تعقیب یوروپل قرار گرفت. از آن زمان این آژانس برای هر کسی که اطلاعاتی داشته باشد که ممکن است منجر به دستگیری ایگناتوا شود، جایزه ای بیش از 5300 دلار در نظر گرفته است.

از دولت بلغارستان خواسته شد تا از دادستان ارشد تحقیق کند

در همین حال، لوی در نامه‌ای که در آن نارضایتی خود را از رفتار گشف ابراز می‌کند، دادستان را متهم می‌کند که نه تنها اقدامی علیه وسکا ایگناتوا (مادر روجا) انجام نداده است، بلکه همچنین در اقدامی علیه «دیگر مافیای Onecoin در بلغارستان که ادامه دهنده این روند هستند. عملیات جنایی وان کوین به نمایندگی از روجا ایگناتوا فراری.

این نامه همچنین پیشنهاد می کند که اگر گشف اقدامی انجام دهد، مغز متفکران Onecoin مجبور به توقف عملیات خواهند شد. او اضافه کرد:

این اقدام غیرقانونی توسط دادستانی به دفتر OneCoin در صوفیه اجازه می دهد تا عملیات خود را در سراسر اروپا، آمریکای لاتین و آسیای جنوب شرقی حفظ کند و همچنان به دریافت میلیون ها یورو به صورت ماهانه از طریق ارزهای دیجیتال (BTC، ETH، USDT) از قربانیان جدید ادامه دهد. .

لوی نامه خود را با درخواست از دولت بلغارستان برای شروع تحقیقات در مورد رفتار دادستان به پایان می رساند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Belish

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.