رئیس جمهور زلنسکی قانون اوکراین “در مورد دارایی های مجازی” – مقررات بیت کوین نیوز را امضا کرد

[ad_1] رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی قانون “در مورد دارایی های مجازی” را امضا کرده است که هدف آن تنظیم بازار ارزهای دیجیتال در اوکراین است. این تایید در حالی صورت می‌گیرد که کشور او به طور فزاینده‌ای به کمک‌های ارزهای دیجیتال برای تامین مالی دفاع و مقابله با مشکلات بشردوستانه در بحبوحه تهاجم روسیه ادامه

کد خبر : 180016
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
رئیس جمهور زلنسکی قانون اوکراین “در مورد دارایی های مجازی” – مقررات بیت کوین نیوز را امضا کرد

[ad_1]

رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی قانون “در مورد دارایی های مجازی” را امضا کرده است که هدف آن تنظیم بازار ارزهای دیجیتال در اوکراین است. این تایید در حالی صورت می‌گیرد که کشور او به طور فزاینده‌ای به کمک‌های ارزهای دیجیتال برای تامین مالی دفاع و مقابله با مشکلات بشردوستانه در بحبوحه تهاجم روسیه ادامه می‌دهد.

قانون تنظیم ارزهای رمزنگاری شده توسط رئیس جمهور اوکراین زلنسکی تصویب شد

رئیس جمهور اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، لایحه ای را امضا کرده است که قوانینی را برای تراکنش های ارزهای دیجیتال وضع می کند. قانون «در مورد دارایی‌های مجازی» به پلتفرم‌های رمزنگاری اجازه می‌دهد تا در کشوری که از دارایی‌های دیجیتال برای تأمین مالی تلاش‌های دفاعی خود و کمک به جمعیت غیرنظامی خود در مواجهه با حمله نظامی روسیه استفاده می‌کند، فعالیت کنند.

وزارت تحول دیجیتال، «اوکراین بخش کریپتو را قانونی کرده است». توییت کرد در روز چهارشنبه این دپارتمان که در جمع آوری وجوه رمزنگاری مشارکت داشته است، اضافه کرد: «از این پس، صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارجی و اوکراینی به صورت قانونی عمل می‌کنند و بانک‌ها برای شرکت‌های رمزنگاری حساب باز می‌کنند».

قانون دارایی های مجازی را به سه دسته اصلی تقسیم می کند. ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین به عنوان دارایی های “ناامن” طبقه بندی می شوند، در مقابل دارایی های مجازی “امن” مانند توکن های امنیتی حاوی سود. ابزارهای مالی مانند سهام توکن شده و همچنین استیبل کوین ها و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی در گروه سوم، دارایی های مجازی «مالی» قرار دارند.

این پیش نویس در ابتدا توسط رادای عالی در ماه سپتامبر تصویب شد، اما زلنسکی آن را در ماه بعد بازگرداند و تغییراتی را در مورد نهادهای نظارتی توصیه کرد. پس از در نظر گرفتن پیشنهادات وی، پارلمان اوکراین این قانون را در اواسط فوریه تصویب کرد. زلنسکی باید ظرف 10 روز آن را امضا می کرد، اما پس از آن جنگ شروع شد.

قبل از ارائه آخرین ویرایش، قانون دارایی‌های مجازی ایجاد یک نهاد نظارتی ویژه ارزهای دیجیتال را پیش‌بینی کرده بود، اما رئیس دولت اوکراین با این ایده مخالفت کرد و هشدار داد که این امر هزینه‌های اضافی را برای بودجه به همراه خواهد داشت. قانونگذاران موافقت کردند و همچنین وزارت دیجیتال را از مسئولیت های نظارتی خود خلاص کردند.

کمیسیون ملی اوراق بهادار و بازار سهام (NSSMC) و بانک ملی اوکراین (NBU) طبق قوانین اصلاح شده، تنظیم کننده اصلی ارزهای دیجیتال خواهند بود. NBU بر گردش دارایی های دیجیتال ایمن شده با ارزهای دیگر نظارت خواهد کرد در حالی که NSSMC ناظر بقیه خواهد بود.

این کمیسیون همچنین مجوزهایی را برای ارائه دهندگان خدمات کریپتو صادر می کند، ثبت این نهادها را حفظ می کند و بر فعالیت های آنها نظارت می کند. وظیفه کشف تخلفات و اعمال تحریم های مالی را بر عهده دارد. قانون جدید حمایت قضایی مالکان ارزهای دیجیتال از سایر حقوق را تضمین می کند.

قانون «در مورد دارایی‌های مجازی» اوکراین، که از نظر پذیرش رمزارز در اروپای شرقی پیشرو است، پس از به‌روزرسانی قانون مالیات این کشور توسط نمایندگان اوکراین لازم‌الاجرا خواهد شد. این تغییرات برای تنظیم مالیات بر درآمدها و سودهای مربوط به رمزنگاری ضروری است.

شما می توانید با اهدای BTC، ETH و BNB به صندوق امداد اضطراری اوکراین متعلق به خیریه Binance، از خانواده ها، کودکان، پناهندگان و افراد آواره اوکراینی حمایت کنید.

برچسب ها در این داستان

لایحه، درگیری، رمزنگاری، دارایی های رمزنگاری، کمک های مالی رمزنگاری، بازار کریپتو، بخش کریپتو، فضای رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارز دیجیتال، تهاجم، قانون، قانون، رئیس جمهور، مقررات، مقررات، روسیه، روسیه، اوکراین، اوکراین، دارایی های مجازی، جنگ، زلنسکی

آیا فکر می‌کنید اوکراین پس از پایان درگیری با روسیه، فرصتی برای تبدیل شدن به هاب رمزنگاری جهانی دارد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.