رئیس بانک فدرال رزرو برای افزایش سریع‌تر نرخ‌ها فشار می‌آورد – می‌گوید فدرال رزرو در معرض خطر از دست دادن اعتبار در مورد هدف تورم است – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، خواستار اقدامات تهاجمی تر برای مبارزه با تورم و کاهش حجم ترازنامه فدرال رزرو شده است. وی تاکید کرد: بار تورم بیش از حد برای افرادی که درآمد و ثروت اندک دارند و برای افرادی که توانایی محدودی برای تطبیق با افزایش هزینه های زندگی دارند سنگین

کد خبر : 181492
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
رئیس بانک فدرال رزرو برای افزایش سریع‌تر نرخ‌ها فشار می‌آورد – می‌گوید فدرال رزرو در معرض خطر از دست دادن اعتبار در مورد هدف تورم است – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، خواستار اقدامات تهاجمی تر برای مبارزه با تورم و کاهش حجم ترازنامه فدرال رزرو شده است. وی تاکید کرد: بار تورم بیش از حد برای افرادی که درآمد و ثروت اندک دارند و برای افرادی که توانایی محدودی برای تطبیق با افزایش هزینه های زندگی دارند سنگین است.

بولارد فدرال رزرو برای مدیریت بهتر وضعیت اقتصادی، برای افزایش نرخ های تهاجمی تر فشار می آورد

جیمز بولارد، رئیس بانک فدرال رزرو سنت لوئیس، جمعه بیانیه ای را در رابطه با رأی مخالف خود در نشست هفته گذشته کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) صادر کرد.

بولارد توضیح داد: در این جلسه، FOMC تصمیم گرفت “محدوده هدف برای نرخ وجوه فدرال را 25 واحد پایه به 0.25٪ – 0.50٪ افزایش دهد.”

به نظر من، افزایش محدوده هدف به 0.50٪ – 0.75٪ و اجرای طرحی برای کاهش اندازه ترازنامه فدرال رزرو اقدامات مناسب تری بود.

بولارد اقتصاددانی است که از سال 2008 رئیس بانک فدرال رزرو سنت لوئیس بوده است. او تکرار کرد که در قضاوت خود، «تعدیل 50 واحدی به سمت بالا به نرخ سیاستی تصمیم بهتری برای این جلسه خواهد بود. “

او توضیح داد که FOMC «وظیفه ارائه قیمت‌های باثبات برای اقتصاد ایالات متحده و یک هدف تورم ۲ درصدی را بر اساس تورم PCE (شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی) دارد.

رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس با اشاره به اینکه “تورم سرفصل PCE اندازه گیری شده از یک سال قبل در حال حاضر 6.1٪ است و نرخ تورم اصلی PCE مرتبط که مولفه های غذا و انرژی را نادیده می گیرد، 5.2٪ است.” هدف آن 410 امتیاز در معیار اصلی و 320 امتیاز پایه در معیار اصلی است. او نظر داد:

بار تورم بیش از حد برای افرادی که درآمد و ثروت اندک دارند و برای افرادی که توانایی محدودی برای تطبیق با افزایش هزینه های زندگی دارند سنگین است.

“نرخ سیاستی کمیته در حال حاضر برای مدیریت محتاطانه وضعیت اقتصاد کلان ایالات متحده بسیار پایین است… سیاست پولی ایالات متحده ناخواسته بیشتر کاهش یافته است زیرا تورم به شدت افزایش یافته است در حالی که نرخ سیاستی بسیار پایین باقی مانده است و نرخ های بهره واقعی کوتاه مدت را پایین می آورد.” بولارد به تفصیل، تاکید کرد:

کمیته باید به سرعت برای رسیدگی به این وضعیت حرکت کند یا خطر از دست دادن اعتبار در مورد هدف تورمی خود را تهدید کند.

بولارد در ادامه گفت:

من توصیه کردم که کمیته تلاش کند تا در سال جاری به سطحی از نرخ سیاستی بالای 3 درصد دست یابد. این به سرعت نرخ سیاست را به سطح مناسب تری برای شرایط فعلی تنظیم می کند.

ده عضو FOMC طبق پیش‌بینی‌هایی که همراه با جلسه هفته گذشته ارائه کردند، نرخ وجوه فدرال را تا پایان سال 1.75 تا 2 درصد پیش‌بینی کردند. با این حال، هشت نفر گفتند که باید بالاتر باشد، با بالاترین پیش بینی محدوده 3٪ -3.25٪ را نشان می دهد.

نظر شما در مورد اظهارات رئیس بانک فدرال رزرو سنت لوئیس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.