رئیس اتحادیه فرآورده‌های لبنی: لبنیات ۲۵ درصد گران می‌شود/ پیش‌بینی کاهش مصرف محصولات لبنی

به گزارش هوشمند نیوز،علی احسان ظفری، گفت: به عنوان تولیدکننده محصولات لبنی، افزایش قیمت شیر نه تنها برای ما آورده‌ای ندارد بلکه باعث کاهش مصرف و به دنبال آن کاهش تولید و سود می‌شود. دانشجو در خبری نوشت: علی احسان ظفری، رئیس هیات مدیره اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور با اشاره به افزایش قیمت شیر، گفت:

کد خبر : 497457
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
رئیس اتحادیه فرآورده‌های لبنی: لبنیات ۲۵ درصد گران می‌شود/ پیش‌بینی کاهش مصرف محصولات لبنی



به گزارش هوشمند نیوز،علی احسان ظفری، گفت: به عنوان تولیدکننده محصولات لبنی، افزایش قیمت شیر نه تنها برای ما آورده‌ای ندارد بلکه باعث کاهش مصرف و به دنبال آن کاهش تولید و سود می‌شود.

دانشجو در خبری نوشت: علی احسان ظفری، رئیس هیات مدیره اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور با اشاره به افزایش قیمت شیر، گفت: هنوز مصوبه مربوط به این موضوع به طور رسمی توسط دولت ابلاغ نشده است.

وی در ادامه از افزایش قیمت محصولات لبنی در پی افزایش قیمت شیر خبر داد و گفت: با افزایش قیمت شیر خام فرآورده‌های لبنی نیز با افزایش قیمت مواجه خواهد شد. اگر قیمت شیر خام ۲۰ درصد افزایش پیدا کند؛ لبنیات حدودا ۲۵ درصد افزایش قیمت را تجربه می‌کند. 

رئیس هیات مدیره اتحادیه فرآورده‌های لبنی با اشاره به محصولاتی که با بیشترین افزایش قیمت مواجه خواهند شد افزود: افزایش قیمت شیر بر افزایش قیمت محصولات فرآورده‌های لبنی بر پایه شیر مانند پنیر بیشترین تاثیر را می‌گذارند و کمترین قیمت در بین محصولات لبنیاتی خود شیر است. 

ظفری با اشاره به تاثیر افزایش قیمت‌ها بر مصرف لبنیات مردم، ادامه داد: اگر این روند افزایشی ادامه‌ داشته باشد شاهد کاهش هرچه بیشتر مصرف لبنیات خواهیم بود. 

وی راه جلوگیری از کاهش مصرف فرآورده‌های لبنی در زندگی مردم را اختصاص یارانه به این حوزه دانست و گفت: افزایش قیمت به هیچ وجه به سود ما نیست با افزایش قیمت، میزان مصرف و تولید کاهش پیدا می‌کند و شرکت‌های تولید کننده متضرر می‌شوند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور، گفت: به نظرم دولت باید ابتدا فکری به حال توقف روند افزایشی قیمت لبنیات کند و چاره‌ای جز اختصاص یارانه به تولید کننده‌های لبنی ندارد.

۲۱۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.