ذخایر مواد غذایی در کشتی های خارجی گیر افتاده در اوکراین رو به اتمام است

با تشدید درگیری ها و افزایش خطرات کشتی های تجاری، بازار بیمه دریایی لندن، منطقه آب هایی را که آن را با خطر بالا در منطقه می داند، گسترش داده است. آژانس کشتیرانی سازمان ملل در این ماه گفت که برای ایجاد یک کریدور دریایی امن برای کشتی‌های تجاری و خدمه‌های گیر افتاده در دریای

کد خبر : 182658
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
ذخایر مواد غذایی در کشتی های خارجی گیر افتاده در اوکراین رو به اتمام است


با تشدید درگیری ها و افزایش خطرات کشتی های تجاری، بازار بیمه دریایی لندن، منطقه آب هایی را که آن را با خطر بالا در منطقه می داند، گسترش داده است.

آژانس کشتیرانی سازمان ملل در این ماه گفت که برای ایجاد یک کریدور دریایی امن برای کشتی‌های تجاری و خدمه‌های گیر افتاده در دریای سیاه و دریای آزوف کار خواهد کرد.

پنج کشتی تجاری در سواحل اوکراین مورد اصابت گلوله‌ها قرار گرفتند که یکی از آنها غرق شد.

گای پلاتن، دبیرکل انجمن صنعت کشتیرانی اتاق بین‌المللی گفت که برخی از خدمه خارجی که در کشتی‌ها بودند، از اوکراین تخلیه شده‌اند.

اما هنوز حدود 140 کشتی با پرچم خارجی با بیش از 1000 دریانورد از 20 کشور وجود دارد که به دلیل درگیری قادر به ترک آن نیستند.

او در یک نشست خبری مجازی گفت: «دریانوردان… به آسیب جانبی درگیری تبدیل شده اند.

پلاتن گفت که یک کشتی رومانیایی با 20 دریانورد به دلیل درگیری در شهر بندری ماریوپل، تنها سه روز آذوقه باقی مانده بود.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مختلف تلاش می‌کنند کشتی‌ها را با وسایل ضروری تامین کنند، گفت: «ترک کشتی یا حرکت کشتی برای آنها ناامن است».

پلاتن گفت که حداقل دو دریانورد به دلیل درگیری کشته شده اند، اگرچه آمار کامل هنوز تایید می شود.

استفان کاتن، دبیر کل اتحادیه بین‌المللی کارگران حمل‌ونقل، گفت که با کاهش تدارکات، “سطوح بالایی از اضطراب” در میان خدمه خارجی وجود دارد.

ما باید تشخیص دهیم که بسته به بندرهایی که در ساحل هستید، رقابت برای غذا وجود دارد. کاتن گفت: این موضوع برای برخی از اوکراینی‌هایی که هنوز در دفاع از شهرهای خود هستند، به معنای واقعی کلمه مرگ و زندگی است.

می‌توانید تصور کنید اولین فکر این است که کشتی‌هایی را با اتباع خارجی در لنگر تامین نکنیم.

پلاتن افزود: ایجاد یک کریدور دریایی “هنوز کمی دور بود”.

Sveinung Stohle، معاون مدیر عامل شرکت کشتیرانی پیشرو یونانی Angelecoussis Group، گفت که توانسته است خدمه دو کشتی خود در اوکراین را تخلیه کند.

او روز چهارشنبه به طور جداگانه در نشست جهانی FT Commodities گفت: «چه اتفاقی قرار است با کشتی‌های ما بیفتد، باید دید.

«دریای سیاه… منطقه پوشیده از مین است. تا زمانی که آنها حذف نشوند، امکان قایقرانی وجود ندارد. بنابراین، واقعاً وضعیت بسیار چالش برانگیزی است.»

(گزارش توسط جاناتان ساول؛ ویرایش توسط کاترین ایوانز)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.