دیزنی مدیر بازاریابی ایاز را به عنوان مدیر ارشد برند منصوب کرد
لس آنجلس (رویترز) – این شرکت روز پنجشنبه گفت، باب ایگر، مدیر اجرایی شرکت والت دیزنی، رئیس بازاریابی اسد ایاز را به سمت مدیر ارشد برند جدید ارتقا داد. دیزنی در بیانیه ای اعلام کرد که آیااز مسئولیت “مدیریت و ارتقای برند دیزنی در سطح جهانی” و نظارت بر کمپین جشن صدمین سالگرد تاسیس شرکت
لس آنجلس (رویترز) – این شرکت روز پنجشنبه گفت، باب ایگر، مدیر اجرایی شرکت والت دیزنی، رئیس بازاریابی اسد ایاز را به سمت مدیر ارشد برند جدید ارتقا داد.
دیزنی در بیانیه ای اعلام کرد که آیااز مسئولیت “مدیریت و ارتقای برند دیزنی در سطح جهانی” و نظارت بر کمپین جشن صدمین سالگرد تاسیس شرکت در سال جاری را بر عهده خواهد داشت.
او همچنین به نظارت بر بازاریابی و تبلیغات تمام فیلم ها و سریال های تلویزیونی استودیو دیزنی ادامه خواهد داد.
ایاز یک کهنه سرباز ۱۸ ساله دیزنی است که بر کمپین های بازاریابی فیلم هایی مانند «جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد»، «پلنگ سیاه» و «آواتار: راه آب» نظارت داشته است.
ایگر که نوامبر گذشته به عنوان مدیرعامل به دیزنی بازگشت، در تلاش برای سودآوری کسب و کار پخش تلویزیونی خود در حال تغییر ساختار شرکت است.
(گزارش توسط لیزا ریچواین؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس)
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰