دیده بان هلندی می گوید اپل روش های پرداخت دیگری را در برنامه های دوستیابی ارائه می دهد

(رویترز) – ناظر ضد انحصار هلند روز شنبه اعلام کرد که اپل روش های پرداخت متفاوتی را در برنامه های دوستیابی هلندی اجازه می دهد و به اختلافی که منجر به جریمه 50 میلیون یورویی این شرکت (52.58 میلیون دلار) شد، پایان می دهد. اداره مصرف کنندگان و بازارها (AMC) در بیانیه ای https://bit.ly/3aP3fZp اعلام

کد خبر : 215478
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
دیده بان هلندی می گوید اپل روش های پرداخت دیگری را در برنامه های دوستیابی ارائه می دهد


(رویترز) – ناظر ضد انحصار هلند روز شنبه اعلام کرد که اپل روش های پرداخت متفاوتی را در برنامه های دوستیابی هلندی اجازه می دهد و به اختلافی که منجر به جریمه 50 میلیون یورویی این شرکت (52.58 میلیون دلار) شد، پایان می دهد.

اداره مصرف کنندگان و بازارها (AMC) در بیانیه ای https://bit.ly/3aP3fZp اعلام کرد که با این امتیاز، اپل شرایطی را که تنظیم کننده بر اساس قوانین رقابت اتحادیه اروپا و هلند تعیین کرده بود برآورده می کند.

سازنده آیفون مدت‌هاست که استفاده از سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای خود را اجباری کرده است، که کمیسیون‌هایی تا 30 درصد دریافت می‌کند که برخی از توسعه‌دهندگان مانند مالک Tinder، Match Group Inc معتقدند که بسیار زیاد است.

«در اقتصاد دیجیتال، شرکت‌های قدرتمند مسئولیت ویژه‌ای برای باز نگه داشتن بازار دارند. مارتین اسنوپ، رئیس هیئت مدیره ACM گفت: اپل از این مسئولیت اجتناب کرد و از موقعیت غالب خود در برابر ارائه دهندگان برنامه دوستیابی سوء استفاده کرد.

ما خوشحالیم که اپل در نهایت شرایط خود را با قوانین رقابت اروپایی و هلندی مطابقت داده است.

ACM سال گذشته حکم داد که قوانین اپل قوانین رقابت هلند در بازار برنامه های دوستیابی را نقض می کند و اپل را ملزم می کند تا به این توسعه دهندگان اجازه دهد از پردازشگرهای پرداخت شخص ثالث استفاده کنند.

روز جمعه، اپل قوانینی را وضع کرد که چگونه توسعه دهندگان برنامه های دوستیابی ارائه شده در هلند می توانند از سیستم های پرداخت درون برنامه ای آن صرف نظر کنند.

گفته می‌شود که توسعه‌دهندگان اپلیکیشن دوست‌یابی همچنان باید برای فروش خارج از سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای به آن پورسانت بپردازند، هرچند تخفیف جزئی به آن‌ها می‌دهد.

در پاسخ به پرسش رویترز، یکی از نمایندگان اپل به به‌روزرسانی این شرکت از روز جمعه برای برنامه‌های دوستیابی در هلند اشاره کرد که در آن اعلام کرد با دستور اصلی ACM مخالف است.

در این به‌روزرسانی آمده است: «ما معتقد نیستیم که برخی از این تغییرات به نفع حریم خصوصی یا امنیت داده‌های کاربران ما باشد. از آنجایی که اپل متعهد به تعامل سازنده با تنظیم‌کننده‌ها است، به درخواست ACM تغییرات اضافی را انجام می‌دهیم. همانطور که قبلاً گفتیم، ما با دستور اصلی ACM مخالفیم و در حال تجدیدنظرخواهی از آن هستیم.

(1 دلار = 0.9510 یورو)

(گزارش توسط Shivam Patel در Bengaluru ویرایش توسط Marguerita Choy و Diane Craft)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.