دونالد ترامپ پس از محاکمه قرار است از فلوریدا سخنرانی کند

[ad_1] جو تاکوپینا، وکیل ترامپ، روز یکشنبه به برنامه «وضعیت اتحادیه» سی‌ان‌ان گفت که احتمالاً وکلای مدافع او پس از مشاهده اتهامات، اقدام به رد این اتهامات خواهند کرد. اخبار کیفرخواست روز پنجشنبه منتشر شد، اگرچه اتهامات خاصی علیه ترامپ ناشی از تحقیقات انجام شده توسط دادستان منطقه منهتن، آلوین براگ، دموکرات، علنی نشده است.

کد خبر : 341689
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
دونالد ترامپ پس از محاکمه قرار است از فلوریدا سخنرانی کند

[ad_1]

جو تاکوپینا، وکیل ترامپ، روز یکشنبه به برنامه «وضعیت اتحادیه» سی‌ان‌ان گفت که احتمالاً وکلای مدافع او پس از مشاهده اتهامات، اقدام به رد این اتهامات خواهند کرد.

اخبار کیفرخواست روز پنجشنبه منتشر شد، اگرچه اتهامات خاصی علیه ترامپ ناشی از تحقیقات انجام شده توسط دادستان منطقه منهتن، آلوین براگ، دموکرات، علنی نشده است. سوزان نچلس، وکیل ترامپ، روز جمعه گفت که ترامپ بی گناه است.

ترامپ که کمپین سال 2024 را برای به دست آوردن مجدد ریاست جمهوری راه اندازی کرده است، قصد دارد روز دوشنبه از ملک خود در مار-آ-لاگو در فلوریدا به نیویورک پرواز کند و قبل از حضور در دادگاه در روز سه شنبه شب را در برج ترامپ بگذراند. این موضوع هفته گذشته به رویترز گفت.

دفتر وی روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که رئیس جمهور سابق قصد دارد پس از حضور در دادگاه به فلوریدا بازگردد و در استراحتگاه مار-آ-لاگو در پالم بیچ در ساعت 8:15 بعد از ظهر (0015 به وقت گرینویچ روز چهارشنبه) سخنانی را بیان خواهد کرد.

ستاد انتخاباتی ترامپ از اظهار نظر در مورد آنچه که او سه شنبه شب خواهد گفت خودداری کرد. یک منبع آگاه گفت که تاجر جمهوری خواه که به سیاستمدار تبدیل شده است احتمالاً بر آنچه که احساس می کند آزار و شکنجه سیاسی خود و “سلاح سیاسی سیستم قضایی برای دستکاری در انتخابات” است تمرکز می کند.

انتظار می‌رود ترامپ روز سه‌شنبه در برابر قاضی دادگاه جنایی منهتن، خوان مرچن، حاضر شود. مرچان همچنین سال گذشته ریاست یک محاکمه جنایی را برعهده داشت که در آن شرکت املاک و مستغلات ترامپ به تقلب مالیاتی محکوم شد، اگرچه خود ترامپ متهم نبود.

ترامپ هم براگ و هم مرچن را مورد انتقاد قرار داده است.

تاکوپینا گفت: «ما هیچ کاری در دادگاه انجام نمی‌دهیم، زیرا این کار نمایشی است و نه چیزی بیشتر – زیرا ما حتی کیفرخواست را ندیده‌ایم». ما کیفرخواست را می گیریم، آن را تشریح می کنیم. تیم به هر مسئله بالقوه‌ای که بتوانیم آن را به چالش بکشیم، نگاه می‌کند – و ما به چالش خواهیم کشید.»

تاکوپینا افزود: «و البته من بسیار پیش‌بینی می‌کنم که درخواستی برای رد این درخواست ارائه شود، زیرا هیچ قانونی برای این موضوع وجود ندارد.

پیش از صدور کیفرخواست، هیئت منصفه بزرگ در منهتن شواهدی مبنی بر پرداخت 130000 دلار به دنیلز در روزهای پایانی مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 شنیدند. دنیلز گفته است که برای سکوت در مورد برخورد جنسی که در سال 2006 با ترامپ داشته است، پول دریافت کرده است. ترامپ وقوع این برخورد را رد کرده است.

وکیل شخصی رئیس جمهور سابق، مایکل کوهن، گفته است که او با ترامپ در مورد پرداخت ها به دنیلز و به زن دوم، مدل سابق پلی بوی، کارن مک دوگال، هماهنگ کرده است. ترامپ رابطه جنسی با هر یک از این دو زن را رد کرده است، اما بازپرداخت هزینه کوهن را پذیرفته است.

کوهن در سال 2018 به نقض مالی کمپین خود اعتراف کرد و بیش از یک سال در زندان گذراند. دادستان های فدرال گفتند که او به دستور ترامپ عمل کرده است.

(گزارش توسط دایان بارتز، استیو هالند و دوینا چیاکو؛ ویرایش توسط ویل دانهام)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.