دومین نامزدی اسکار برای کوین، اولین بار برای میلز و 76مین نامزدی اسکار برای NFB. جوآنا کوئین و امور هنری لس میلز نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه انیمیشن شدند.

[ad_1] 8 فوریه 2022 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) جوانا کوین و لس میلز‘ امور هنری (بریل پروداکشنز بین المللی / هیئت ملی فیلم کانادا) نامزد شده است بهترین انیمیشن کوتاه در مراسم اسکار نقل قول ما از شنیدن این که فیلم ما نامزدی دریافت کرده است، کاملاً هیجان زده و خرسندیم

کد خبر : 167042
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
دومین نامزدی اسکار برای کوین، اولین بار برای میلز و 76مین نامزدی اسکار برای NFB.  جوآنا کوئین و امور هنری لس میلز نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه انیمیشن شدند.

[ad_1]

8 فوریه 2022 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

جوانا کوین و لس میلزامور هنری (بریل پروداکشنز بین المللی / هیئت ملی فیلم کانادا) نامزد شده است بهترین انیمیشن کوتاه در مراسم اسکار

نقل قول

ما از شنیدن این که فیلم ما نامزدی دریافت کرده است، کاملاً هیجان زده و خرسندیم – این تحقق رویایی است که از اولین باری که شروع به ساختن فیلم کردیم، داشتیم. ما به‌ویژه از تولیدکنندگان کانادایی خود در NFB برای حمایت بی‌دریغ، حرفه‌ای بودن و تخصصشان در کل فرآیند تولید سپاسگزاریم – یک میلیون تشکر از آنها و البته از همه گروه تولید فوق‌العاده ما در ولز.»

-جوانا کوئین و لس میلز

در مورد نامزدی

این دومین سفر به اسکار برای کوین است که انیمیشن کوتاه اوست فرد معروف (1996) در هفتادمین دوره جوایز اسکار نامزد شد. میلز تهیه کننده بود Wife of Bath – The Canterbury Tales، سال بعد نامزد شد، اما این اولین بار است که او به عنوان نامزد رسمی اسکار. همچنین این دومین فیلم نامزد اسکار ساخته مایکل فوکوشیما است که پس از 23 سال در استودیوی انیمیشن برنامه انگلیسی NFB در مارس 2021 از NFB بازنشسته شد.

از زمان ساخت اولین فیلم برنده جایزه، برنامه شبانه دخترانه جوآنا کوین (1987) که به مخاطبان قهرمان طبقه کارگر بریل را معرفی کرد، به یکی از متمایزترین انیماتورهای بریتانیا تبدیل شده است. کوین و شریک نویسندگی و تهیه کنندگی او، Les Mills، سه فیلم دیگر درباره بریل ساختند: بدن زیبا (1990) رویاها و آرزوها: پیوندهای خانوادگی (2006) و اکنون امور هنریکه توسط Mills (Beryl Productions International) و Michael Fukushima (NFB) تولید شده است.

NFB همه کانادایی ها را با پخش رایگان به جشن اسکار می آورد امور هنری از 8 فوریه تا 27 مارس در NFB.ca. این فیلم همچنین می تواند به صورت رایگان در کانادا و ایالات متحده پخش شود نیویورکر اتاق غربالگری

این هفتاد و ششمین نامزدی برای NFB است که بیش از هر سازمان سینمایی دیگری مستقر در خارج از هالیوود نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. تولیدات و تولیدات مشترک NFB 12 بار برنده جایزه بزرگ شده اند.

حقایق فوری

امور هنری
فیلمی از جوآنا کوئین و لس میلز
یک محصول مشترک بین Beryl Productions International Ltd (Les Mills) و هیئت ملی فیلم کانادا (Michael Fukushima).
کیت مطبوعات: mediaspace.nfb.ca/epk/affairs-of-the-art

نکات برجسته:

  • بریل برگشته داخل امور هنری، که وسواس های عجیب و غریب و در عین حال دوست داشتنی یک خانواده را به همه چیز از طراحی گرفته تا نخ های پیچ و تاکسیدرمی حیوانات خانگی نشان می دهد.
  • امور هنری توسط یک گروه خلاق کانادایی از جمله اولیویه کالورت، طراح صدا در تیم سیلوین بلمار برای فیلم دنیس ویلنوو حمایت شد. ورودکه برنده اسکار برای تدوین صدا در سال 2017 و هنرمند فولی نیکلاس گانیون شد.
  • صداپیشگان منا تراسلر (بریل)، برندن چارلسون (آیفور و کالین)، جوآنا کوئین (بورلی) و مالی آن ریس (مامان و ادی) هستند.
  • از اولین حضورش در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه کلرمون-فران در ژانویه 2021، جایی که جایزه بهترین انیمیشن را از آن خود کرد. امور هنری در بیش از 65 جشنواره و برداشت 27 جایزه، شامل:
    • جایزه ویژه هیئت داوران برای کارگردانی، فیلم کوتاه، در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی.
    • جایزه هیئت داوران در بخش کمدی در آسپن شورتسفست.
    • جایزه تماشاگران در جشنواره فیلم کوتاه شهر نیویورک؛
    • و هوگوی طلایی بهترین فیلم کوتاه انیمیشن در جشنواره بین المللی فیلم شیکاگو.

درباره مراسم اسکار 94

نود و چهارمین دوره جوایز اسکار یکشنبه 27 مارس 2022 در سالن دالبی در هالیوود و مرکز هایلند هالیوود برگزار می شود و به صورت زنده از شبکه ABC و در بیش از 200 منطقه در سراسر جهان پخش می شود.

– 30 –

وصل بمون

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | NFB توییتر | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

درباره NFB



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.