دومین بانک بزرگ اسرائیلی Leumi تجارت ارزهای دیجیتال را راه اندازی کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] دومین بانک بزرگ اسرائیل، Leumi، در حال راه اندازی یک سرویس معاملاتی ارزهای دیجیتال است تا به مشتریان پلتفرم سرمایه گذاری دیجیتال خود امکان داد و ستد با ارزهای دیجیتال را بدهد. این سرویس به مشتریان Pepper Invest امکان خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال را می دهد. بانک بزرگ اسرائیلی سرویس تجارت رمزنگاری

کد خبر : 184060
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
دومین بانک بزرگ اسرائیلی Leumi تجارت ارزهای دیجیتال را راه اندازی کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

دومین بانک بزرگ اسرائیل، Leumi، در حال راه اندازی یک سرویس معاملاتی ارزهای دیجیتال است تا به مشتریان پلتفرم سرمایه گذاری دیجیتال خود امکان داد و ستد با ارزهای دیجیتال را بدهد. این سرویس به مشتریان Pepper Invest امکان خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال را می دهد.

بانک بزرگ اسرائیلی سرویس تجارت رمزنگاری را راه اندازی می کند

Pepper Invest، پلتفرم سرمایه‌گذاری دیجیتال Pepper by Leumi (TASE: LUMI)، روز جمعه از راه‌اندازی آتی سرویس معاملات ارزهای دیجیتال خود خبر داد.

در بیانیه جزئیات این اطلاعیه آمده است: «Pepper اولین پلت فرم بانکی در اسرائیل خواهد بود که به مشتریان خود اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را در یک مدل قیمت گذاری جذاب معامله کنند.

این سرویس جدید با همکاری گروه Leumi و Paxos، یک پلت فرم زیرساخت بلاک چین تنظیم شده در ایالات متحده است. این اطلاعیه می افزاید که پس از تکمیل تاییدیه های نظارتی مورد نیاز:

این سرویس به مشتریان Pepper Invest امکان خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال را در مرحله اول بیت کوین و اتریوم می دهد.

مشتریان بانک Leumi می‌توانند ارزهای دیجیتال را از طریق حساب تجاری خود در Pepper Invest معامله کنند و «Pepper طبق دستورالعمل‌های اداره مالیات اسرائیل مالیات دریافت می‌کند تا مشتریان نیازی به مدیریت پیچیدگی‌های مالیاتی نداشته باشند».

Paxos که در سال 2012 تأسیس شد، دارای مجوزهای نظارتی در ایالات متحده است و بیش از 20 میلیارد دلار دارایی را مدیریت می کند و به بیش از 400 میلیون مشتری نهایی در سراسر جهان می رسد.

اوری ناتان، مدیرعامل Pepper اظهار داشت:

ما مفتخریم که اولین نفر در سیستم بانکی اسرائیل و یکی از معدود کشورهایی در سراسر جهان هستیم که به مشتریان خود پیشنهاد دادیم تا ارزهای رمزنگاری شده را به سادگی، ایمن و قابل اعتماد، بدون نیاز به دانلود کیف پول رمزنگاری و با تمام پیچیدگی‌های مالیاتی که توسط بانک حل شده است، معامله کنند. .

برچسب ها در این داستان

بانک لیومی، بیت کوین بانک لیومی، کریپتو بانک لیومی، تجارت کریپتو لیومی بانکی، ارز رمزنگاری لیومی بانکی، اتر لیومی بانکی، بانک لیومی اتریوم، تجارت ارز دیجیتال، تجارت ارز دیجیتال، بانک اسرائیل، فلفل توسط لیومی

نظر شما در مورد این بانک بزرگ اسرائیلی که خدمات معاملات ارزهای دیجیتال را راه اندازی می کند چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.