دولت کانادا 230،000 دلار در دو پروژه حمایت از زنان و خانواده ها در نیوبرانزویک سرمایه گذاری می کند

26 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو – زنان و برابری جنسیتی کانادا هر کس حق دارد بدون خشونت زندگی کند. با این حال ، بسیاری از مردم در کانادا به دلیل جنسیت ، بیان جنسیت ، هویت جنسیتی یا جنسیت درک شده ، هر روز به خشونت می پردازند. این مسئله فقط با همه

کد خبر : 93524
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۲۶
دولت کانادا 230،000 دلار در دو پروژه حمایت از زنان و خانواده ها در نیوبرانزویک سرمایه گذاری می کند


26 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو – زنان و برابری جنسیتی کانادا

هر کس حق دارد بدون خشونت زندگی کند. با این حال ، بسیاری از مردم در کانادا به دلیل جنسیت ، بیان جنسیت ، هویت جنسیتی یا جنسیت درک شده ، هر روز به خشونت می پردازند. این مسئله فقط با همه گیری COVID-19 در جوامع سراسر کشور تشدید شده است. به همین دلیل است که دولت کانادا با سازمان هایی همکاری می کند که حمایت مستمر و توانمندسازی زنان و خانواده ها ، مردم بومی و افراد کم نماینده را ارائه می دهند و اطمینان می دهند که همه می توانند احساس امنیت کنند و زندگی عاری از خشونت داشته باشند.

امروز جنیکا آتوین ، نماینده پارلمان فردریکتون ، به نمایندگی از خانم مریم منصف ، وزیر زنان و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی ، 200 هزار دلار برای حمایت از شورای مردم بومی نیوبرانزویک و 30 هزار دلار برای حمایت از NB Champions for Child Rights Inc اعلام کرد. هر دو سازمانهای اختصاصی و تأثیرگذاری هستند که خستگی ناپذیر برای پایان دادن به خشونت جنسیتی در کانادا تلاش می کنند.

این بودجه به هر دو سازمان کمک می کند تا دسترسی به حمایت های افراد کم برخوردار منطقه را افزایش دهند. شورای مردم بومی نیوبرانزویک در حال ایجاد خط راهنمای بحران (1-833-MMI-FIND) در سراسر استانهای شرقی برای افراد بومی است که با تأثیرات شدید همه گیری COVID-19 ، و فاجعه زنان بومی گمشده و قتل شده و دختران و 2SLGBTQQIA+ نفر. NB Champions for Children Child Inc. یک برنامه اجرایی برای افزایش دسترسی به برنامه های حساس از لحاظ فرهنگی و شامل جنسیت و ایجاد حمایت برای افراد کم برخوردار در استان ایجاد می کند ، زیرا آنها به روند بهبودی از آثار خشونت جنسیتی ادامه می دهند.

کارهای زیادی برای مقابله با خشونت جنسیتی در کشور ما باقی مانده است. دولت کانادا به همکاری با استانها ، سرزمینها ، شرکای بومی ، ارائه دهندگان خدمات ، قربانیان ، بازماندگان و کارشناسان ادامه می دهد تا اطمینان حاصل شود که هر کسی که با خشونت جنسیتی روبرو است از دسترسی و خدمات قابل اطمینان و به موقع برخوردار است ، صرف نظر از اینکه آنها چه کسی هستند یا کجا هستند. زنده.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.