دولت کانادا 2.6 میلیون دلار برای بهبود رشد یونجه و توسعه سیستم جبران کربن علفزار سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 19 ژوئیه 2021-ساویرویل ، کبک-کشاورزی و کشاورزی کانادا امروز ، وزیر کشاورزی و کشاورزی ، ماری کلود بی بیو ، سرمایه گذاری بالغ بر 2.6 میلیون دلار به انجمن علوفه و علفزار کانادا (CFGA) برای حمایت از سه پروژه که به ارزیابی و بهبود رشد یونجه با استفاده از هوش مصنوعی و اراده کمک

کد خبر : 97229
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
دولت کانادا 2.6 میلیون دلار برای بهبود رشد یونجه و توسعه سیستم جبران کربن علفزار سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

19 ژوئیه 2021-ساویرویل ، کبک-کشاورزی و کشاورزی کانادا

امروز ، وزیر کشاورزی و کشاورزی ، ماری کلود بی بیو ، سرمایه گذاری بالغ بر 2.6 میلیون دلار به انجمن علوفه و علفزار کانادا (CFGA) برای حمایت از سه پروژه که به ارزیابی و بهبود رشد یونجه با استفاده از هوش مصنوعی و اراده کمک می کند ، اعلام کرد. توسعه سیستم جبران کربن علفزار کانادا یونجه یکی از مهمترین تولیدکنندگان محصولات علوفه ای است که برای برداشت و تعمیر به آن تکیه می کنند کربن ، بازگشت مواد مغذی به خاک و بهبود سلامت خاک.

وزیر بی بیو این مزرعه را در مزرعه Bergerie Malvibois در ساویرویل ، کبک ، یکی از سایتهای کلیدی جمع آوری اطلاعات برای پروژه ، اعلام کرد.

بودجه به شرح زیر تخصیص می یابد:

  • حداکثر 998،185 دلار برای توسعه ابزاری برای بهبود عملکرد و ارزش غذایی علوفه از مزارع یونجه با استفاده از هوش مصنوعی. این ابزار عوامل بالقوه زراعی ، اقلیمی و مرتبط با خاک را که بر عملکرد یونجه تأثیر می گذارد ، شناسایی می کند. همچنین از طریق تجزیه و تحلیل مواد مغذی خاک و تشخیص سلامت عملکرد احتمالی و کاهش ارزش غذایی را پیش بینی می کند.
  • حداکثر 996،190 دلار برای توسعه ابزاری برای ارزیابی و بهبود میزان بقا در زمستان یونجه با هوش مصنوعی و پشتکار با ترکیب داده ها و تصاویر از راه دور با هوش مصنوعی.
  • تا 621،572 دلار برای ایجاد یک سیستم تضمین برای کشاورزان برای تولید و فروش ضایعات کربنی ، که به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و حفظ علفزارهای کانادا کمک می کند. انجمن علوفه و علفزارهای کانادا انتظار دارد که بیش از 5000 هکتار از علفزارهای کانادا تحت توافقنامه حفاظت از زمین محافظت شود و 10 هزار تن معادل دی اکسید کربن (tCO2e) از طریق اعتبارات جبران کربن تأیید شده توسط شخص ثالث ذخیره شود.

این پروژه ها به کشاورزان کمک می کند تا رشد یونجه را بهتر درک کنند ، در حالی که میزان انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهند. دولت کانادا متعهد است که ابزارهای جدید و ابتکاری را برای کشاورزان برای بهبود عملکرد محصولات زراعی و ایجاد یک بخش کشاورزی پایدار فراهم کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.