دولت کانادا کل بودجه AgriRecovery را تا 500 میلیون دلار برای حمایت از کشاورزان در شرایط آب و هوایی شدید افزایش می دهد

[ad_1] 15 آگوست 2021-اتاوا ، انتاریو-کشاورزی و صنایع غذایی کانادا امروز ، وزیر کشاورزی و کشاورزی ، ماری کلود بی بیو ، اعلام کرد که دولت کانادا مجموع بودجه AgriRecovery را تا 500 میلیون دلار برای رفع هزینه های فوق العاده ای که تولیدکنندگان به دلیل خشکسالی و آتش سوزی با آن مواجه هستند ،

کد خبر : 90301
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
دولت کانادا کل بودجه AgriRecovery را تا 500 میلیون دلار برای حمایت از کشاورزان در شرایط آب و هوایی شدید افزایش می دهد

[ad_1]

15 آگوست 2021-اتاوا ، انتاریو-کشاورزی و صنایع غذایی کانادا

امروز ، وزیر کشاورزی و کشاورزی ، ماری کلود بی بیو ، اعلام کرد که دولت کانادا مجموع بودجه AgriRecovery را تا 500 میلیون دلار برای رفع هزینه های فوق العاده ای که تولیدکنندگان به دلیل خشکسالی و آتش سوزی با آن مواجه هستند ، افزایش داده است. این شامل بودجه اولیه 100 میلیون دلار اعلام شده در 6 اوت 2021 است.

با توجه به شرایط فوق العاده ای که کشاورزان در غرب کانادا و بخش هایی از انتاریو با آن روبرو هستند ، این افزایش بودجه باعث می شود که دولت فدرال آماده مشارکت در هزینه های استثنایی استرداد کشاورزی بر اساس 60-40 هزینه مشترک باشد که تحت مشارکت کشاورزی کانادا ذکر شده است.

دولت کانادا و دولتهای بریتیش کلمبیا ، آلبرتا ، ساسکاچوان ، مانیتوبا و انتاریو با نهایت فوریت به کار خود ادامه می دهند تا ارزیابی های مشترک این فاجعه را تکمیل کرده و برنامه های حمایتی را راه اندازی کنند. این شامل کمک های مستقیم به دام های آسیب دیده و تولیدکنندگان کشاورزی می شود و به آنها کمک می کند تا هزینه های بیشتری برای تهیه خوراک دام ، حمل و نقل و آب دریافت کنند.

تولیدکنندگان همچنین می توانند برای پرداخت های موقت تحت AgriStability درخواست کنند تا به آنها در مقابله با چالش های مالی فوری کمک کنند. دولت کانادا و دولتهای بریتیش کلمبیا ، آلبرتا ، ساسکاچوان ، مانیتوبا و انتاریو موافقت کردند که درصد پرداخت مزایای موقت AgriStability 2021 را از 50٪ به 75٪ افزایش دهند ، بنابراین تولیدکنندگان می توانند زودتر به بخش بیشتری از مزایای خود دسترسی داشته باشند. نیازهای فوری بریتیش کلمبیا و مانیتوبا همچنین مشارکت دیرهنگام خود را در AgriStability برای کشاورزانی که در سال 2021 ثبت نام نکرده اند باز کرده اند تا بتوانند از این حمایت درآمد مهم بهره مند شوند.

علاوه بر این حمایت ، دولت کانادا در 22 ژوئیه 2021 و 6 آگوست 2021 برای مناطق خشکسالی تجویز شده در بریتیش کلمبیا ، آلبرتا ، ساسکاچوان ، مانیتوبا و انتاریو ، تعیین تعویق مالیات بر دام را اعلام کرد. این امر به تولیدکنندگان گوشت گاو که به دلیل شرایط خشکسالی مجبور به فروش مقدار قابل توجهی از گله پرورش خود هستند اجازه می دهد تا عواید حاصل از آن را با هزینه های جایگزین گله جبران کنند.

دولت کانادا در این دوران دشوار همچنان در کنار خانواده های مزرعه ایستاده است و برای پاسخگویی اقدامات مشخصی را انجام می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.