دولت کانادا چرخه دوم نظرسنجی ملی را برای ارزیابی اثرات بهداشتی بیماری همه گیر COVID-19 راه اندازی می کند

4 آوریل 2022 | اتاوا، انتاریو | آژانس بهداشت عمومی کانادا واکنش کانادا به همه‌گیری کووید-19 به طور مداوم توسط آخرین علم، شواهد و تحقیقات هدایت می‌شود. برای این منظور، دولت کانادا به طور فعال با جامعه ای از کارشناسان ملی و بین المللی برای جمع آوری شواهدی در مورد اثرات بهداشتی بیماری همه گیر،

کد خبر : 187951
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
دولت کانادا چرخه دوم نظرسنجی ملی را برای ارزیابی اثرات بهداشتی بیماری همه گیر COVID-19 راه اندازی می کند


4 آوریل 2022 | اتاوا، انتاریو | آژانس بهداشت عمومی کانادا

واکنش کانادا به همه‌گیری کووید-19 به طور مداوم توسط آخرین علم، شواهد و تحقیقات هدایت می‌شود. برای این منظور، دولت کانادا به طور فعال با جامعه ای از کارشناسان ملی و بین المللی برای جمع آوری شواهدی در مورد اثرات بهداشتی بیماری همه گیر، و همچنین اثرات بالقوه بلندمدت ویروس کار می کند.

برای انجام این کار، دولت کانادا در حال راه اندازی چرخه دوم بررسی آنتی بادی و سلامت COVID-19 کانادا (CCAHS) است. این نظرسنجی ملی که توسط آمار کانادا، آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) و گروه ویژه ایمنی COVID-19 (CITF) هدایت می‌شود، با هدف درک بهتر تأثیرات همه‌گیری بر سلامت و رفاه کانادایی‌ها از جمله شیوع علائم و شرایط مزمن و چالش هایی که کانادایی ها ممکن است در دسترسی به مراقبت های بهداشتی با آن مواجه باشند.

توسعه این نظرسنجی میزان شیوع بیماری پس از COVID-19 (که معمولاً به عنوان COVID-19 طولانی شناخته می شود) در کانادا را تخمین می زند و اطلاعاتی در مورد عوامل خطر، علائم و تأثیرات این وضعیت بر عملکرد روزانه ارائه می دهد.

در سراسر ده استان، 100000 کانادایی 18 ساله و بالاتر به طور تصادفی انتخاب شده اند، دعوت نامه هایی از اداره آمار کانادا برای شرکت در نظرسنجی دریافت کرده اند. در طول هفته اول ماه آوریل، اولین 33000 کانادایی منتخب یک کیت را از طریق پست دریافت خواهند کرد. در میان موارد داخل، پیوندی به نظرسنجی آنلاین با سؤالات مربوط به سلامت عمومی، هرگونه علائم و بیماری مزمن، سابقه COVID-19 و علائم مرتبط، وضعیت واکسیناسیون، تعامل با سیستم مراقبت های بهداشتی و استفاده از دارو وجود دارد.

علاوه بر دعوت‌نامه‌ها برای تکمیل نظرسنجی آنلاین، به پاسخ‌دهندگان کیت‌های آزمایش لکه‌های خون خشک (DBS) همراه با دستورالعمل‌های گام به گام برای آزمایش آنتی‌بادی‌های COVID-19 ارائه می‌شود. این تست‌های DBS برای تخمین تعداد بزرگسالان کانادایی که آنتی‌بادی‌های اکتسابی و/یا ناشی از واکسن به SARS-CoV-2 (ویروسی که باعث COVID-19 می‌شود) دارند، استفاده می‌شود. پاسخ دهندگانی که مولفه آزمون DBS را انتخاب می کنند، یک گزارش شخصی از نتایج خود دریافت خواهند کرد.

کانادایی‌های 18 ساله و بالاتر به‌طور تصادفی از میان خانواده‌های کانادایی انتخاب می‌شوند تا نمونه‌ای نماینده ایجاد کنند و اطمینان حاصل کنند که نتایج به جمعیت بزرگسال کانادا قابل تعمیم است. افرادی که دعوتنامه ای برای شرکت در نظرسنجی دریافت نمی کنند نمی توانند برای مطالعه داوطلب شوند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.