دولت کانادا پیش از روز جهانی هیدروگرافی از زنان در زمینه آب نگاری حمایت می کند

17 ژوئن 2021 اتاوا ، انتاریو – هیدروگرافی علم نقشه برداری و رسم آب است. این نوعی علم است که از جان ، مال و محیط زیست ما محافظت می کند. این برنامه نمودارهای دریایی را که به دریانوردان در حرکت ایمن کمک می کند ، رونق اقتصادی جهانی را با ایجاد امکان جابجایی کالا

کد خبر : 92386
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
دولت کانادا پیش از روز جهانی هیدروگرافی از زنان در زمینه آب نگاری حمایت می کند


17 ژوئن 2021

اتاوا ، انتاریو – هیدروگرافی علم نقشه برداری و رسم آب است. این نوعی علم است که از جان ، مال و محیط زیست ما محافظت می کند. این برنامه نمودارهای دریایی را که به دریانوردان در حرکت ایمن کمک می کند ، رونق اقتصادی جهانی را با ایجاد امکان جابجایی کالا افزایش می دهد و به ما کمک می کند تا ویژگی های پنهان دریا را ترسیم کنیم. 21 ژوئنخیابان روز جهانی هیدروگرافی – روزی برای جشن گرفتن آب نگاری و راههایی که زندگی ما را غنی می کند.

امروزه دولت کانادا مفتخر است که با سرمایه گذاری در شمول و توازن جنسیتی به رشد حوزه هیدروگرافی کمک می کند. وزیر شیلات ، اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا ، برنادت جردن محترم ، مبلغ 300000 دلار (بیش از سه سال) به سازمان بین المللی هیدروگرافی (IHO) برای توانمندسازی زنان در آب نگاری اعلام کرد. به عنوان بخشی از اقدامات کانادا برای حمایت از دهه علوم اقیانوس سازمان ملل متحد برای توسعه پایدار (دهه اقیانوس) ، این پروژه زنان بیشتری را قادر می سازد تا به طور عادلانه در زمینه هیدروگرافی شرکت کنند و نقش های رهبری بیشتری را در جامعه بین المللی هیدروگرافی به عهده بگیرند.

به مدت 100 سال ، IHO یک مرجع جهانی برای ارتقاء ایمنی و کارآیی دریایی برای حمایت از حفاظت و استفاده پایدار از محیط دریایی بوده است. از طریق این بودجه ، کانادا از زنان – در داخل و خارج – برای مشارکت کامل در علوم مرتبط با اقیانوس مانند هیدروگرافی ، حمایت می کند. این سرمایه گذاری همچنین به حمایت از تلاش ها برای معکوس کردن چرخه کاهش سلامت اقیانوس ها و ایجاد شرایط بهبود یافته برای توسعه پایدار برای تقویت اقتصاد آبی پایدار جهانی کمک می کند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.