دولت کانادا پناهگاه های جدیدی را برای مردم بومی که با خشونت جنسیتی روبرو هستند اعلام کرد

[ad_1] 23 جولای 2021 – Iqaluit ، Nunavut – خدمات بومی کانادا دولت کانادا متعهد به تامین امنیت زنان ، دختران بومی و 2SLGBTQQIA+ افرادی است که از خشونت جنسیتی فرار می کنند. امروز ، احمد حسین محترم ، وزیر خانواده ها ، کودکان و توسعه اجتماعی و وزیر مسئول شرکت رهنی و مسکن کانادا

کد خبر : 98334
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۵۷
دولت کانادا پناهگاه های جدیدی را برای مردم بومی که با خشونت جنسیتی روبرو هستند اعلام کرد

[ad_1]

23 جولای 2021 – Iqaluit ، Nunavut – خدمات بومی کانادا

دولت کانادا متعهد به تامین امنیت زنان ، دختران بومی و 2SLGBTQQIA+ افرادی است که از خشونت جنسیتی فرار می کنند.

امروز ، احمد حسین محترم ، وزیر خانواده ها ، کودکان و توسعه اجتماعی و وزیر مسئول شرکت رهنی و مسکن کانادا (CMHC) ؛ مارک میلر ، وزیر خدمات بومی ؛ دانیل وندال ، وزیر امور شمال ؛ با ربکا کودلو ، رئیس Pauktuutit Inuit Women کانادا ؛ و Aluki Kotierk ، رئیس Nunavut Tunngavik Incorporated (NTI) ، سرمایه گذاری 724.1 میلیون دلاری فدرال را برای گسترش حمایت های فرهنگی مربوط به مردم بومی که با خشونت جنسیتی روبرو هستند و حمایت از سرپناه های اضطراری جدید و مسکن انتقالی (مرحله دوم) در سراسر کشور ، از جمله در شمال و در مراکز شهری.

این شامل 420 میلیون دلار در طول پنج سال از طریق CMHC برای حمایت از ساخت حداقل 38 پناهگاه اضطراری است که تحت هدایت بومیان و حداقل 50 خانه انتقالی تحت هدایت بومیان در سراسر کانادا است. این مبلغ علاوه بر 304.1 میلیون دلار سرمایه گذاری طی پنج سال و 96.6 میلیون دلار دیگر سالانه از طریق خدمات بومی کانادا (ISC) برای حمایت از فعالیت این پناهگاه ها و خانه های انتقالی و همچنین افزایش بودجه برای پروژه های مربوط به پیشگیری از خشونت از نظر فرهنگی است.

فراخوان پیشنهادی برای ساخت و بهره برداری مداوم از پناهگاه ها و خانه های انتقال تحت هدایت بومیان در اوایل پاییز 2021 راه اندازی می شود ، که برای همه مردم بومی باز خواهد بود.

دولت کانادا به رسمیت می شناسد که همه گیری COVID-19 فشارهایی را بر چالش هایی که زنان و کودکان اینوئیت هنگام پناهندگی از خشونت های جنسیتی با آن روبرو هستند ، افزوده است. به عنوان بخشی از بیش از 75 میلیون دلار بودجه انعطاف پذیر ISC که از طریق صندوق حمایت از جامعه بومی به NTI ارائه شده است ، NTI تقریباً 1 میلیون دلار به پناهگاه هایی که به Nunavut Inuit خدمت می کنند برای پیشگیری ، آماده سازی و پاسخگویی به COVID-19 تقسیم کرده است. این کمک ها به پناهگاه ها برای سازگاری با پروتکل های بهداشتی ، حمایت از فاصله گذاری فیزیکی و خرید تجهیزات حفاظتی شخصی برای کارکنان و مراجعان کمک کرد. علاوه بر این ، NTI بیش از 11 میلیون دلار از این بودجه انعطاف پذیر را برای ساخت ، نوسازی و خرید چهار سرپناه در چهار منطقه نوناووت (Pangnirtung ، Pond Inlet ، Gjoa Haven و Baker Lake) اختصاص داده است.

در ژانویه 2021 ، دولت کانادا به همراه Pauktuutit Inuit Women کانادا ، تعهد خود را برای تأمین بودجه ساخت و راه اندازی پناهگاه های جدید برای زنان ، کودکان و 2SLGBTQQIA+ در سراسر Inuit Nunangat و مراکز شهری اعلام کرد. بودجه این پناهگاه ها در بیانیه اقتصادی پاییز 2020 اعلام شد. دولت کانادا از نزدیک با Pauktuutit Inuit Women of Canada همکاری می کند تا یک فراخوان ویژه پیشنهادات Inuit ایجاد کند ، که تابستان امسال راه اندازی می شود.

دولت کانادا متعهد به رسیدگی به فاجعه ملی جاری زنان و دختران بومی گمشده و کشته شده و 2SLGBTQQIA+ است. ساخت و بهره برداری از سرپناه های اضطراری و خانه های انتقال که تحت هدایت بومیان و طراحی شده اند ، تنها یک گام در جهت مشارکت دولت کانادا در این زمینه است. راه فدرال برای رسیدگی به خشونت علیه زنان ، دختران بومی و 2SLGBTQQIA+ مردم ، و همچنین برخی از درخواستهای ویژه Inuit برای سرپناه در برنامه اقدام ملی Inuit در مورد زنان ، دختران و دختران Inuit مفقود و قتل شده و 2SLGBTQQIA+ افراد. ساخت و بهره برداری از سرپناه های اضطراری تحت رهبری بومیان و خانه های انتقالی مستقیماً به تعدادی از تحقیقات ملی در مورد ندای عدالت زنان و دختران بومی مفقود و قاتل پاسخ می دهد ، که شامل تضمین پناهگاه های امن ، در دسترس ، مناسب فرهنگی و کم مانع برای زنان و کودکان بومی خارج از محدوده و در مراکز شهری ، و همچنین برای 2SLGBTQQIA+ افرادی که با خشونت جنسیتی روبرو هستند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.