دولت کانادا و استان نیوبرانزویک به غذاهای دریایی McGraw کمک می کنند تا به بالاترین استاندارد جهانی برای ایمنی مواد غذایی دست یابد.

[ad_1] 17 مارس 2022 تراکادی، نیوبرانزویک – با طولانی ترین خط ساحلی در جهان، جوامع ساحلی کانادا به صنعت ماهی و غذاهای دریایی به عنوان یک مشارکت کننده جدایی ناپذیر در اقتصادهای محلی و منطقه ای متکی هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا و استان نیوبرانزویک امروز حمایت مالی از غذاهای دریایی McGraw

کد خبر : 180262
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۴۹
دولت کانادا و استان نیوبرانزویک به غذاهای دریایی McGraw کمک می کنند تا به بالاترین استاندارد جهانی برای ایمنی مواد غذایی دست یابد.

[ad_1]

17 مارس 2022

تراکادی، نیوبرانزویک – با طولانی ترین خط ساحلی در جهان، جوامع ساحلی کانادا به صنعت ماهی و غذاهای دریایی به عنوان یک مشارکت کننده جدایی ناپذیر در اقتصادهای محلی و منطقه ای متکی هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا و استان نیوبرانزویک امروز حمایت مالی از غذاهای دریایی McGraw را از طریق صندوق ماهیگیری آتلانتیک (AFF) اعلام کردند.

این بودجه – مجموعاً بیش از 1 میلیون دلار – به تأسیسات پردازش غذاهای دریایی متعلق به کشور اول السیپوگتوگ کمک می کند تا تجهیزات مورد نیاز برای دستیابی به بالاترین سطح گواهی از کنسرسیوم خرده فروشی بریتانیا (BRC) و بهبود بهره وری را اضافه کند.

در سال 2021، McGraw Seafood توسعه و نوسازی عمده تأسیسات فرآوری خود را تکمیل کرد که به این شرکت اجازه داد تا گواهینامه BRC متوسط ​​را با پشتیبانی 3.5 میلیون دلار سرمایه گذاری قبلی AFF دریافت کند. هدف از این پروژه جدید دو چیز است: اول اینکه، آخرین سرمایه گذاری های افزایشی مورد نیاز برای کمک به دریافت گواهینامه کامل BRC را به همراه خواهد داشت و ثانیا، تجهیزات افزایش بهره وری را برای بهبود مناطقی که در آن تلاش های انسانی قابل توجهی برای رسیدگی به محصولات خام یا نهایی مورد نیاز است، اضافه می کند. . این سرمایه گذاری ها از بیش از 200 کارگر و 150 برداشت کننده ماهی بومی حمایت می کند که صید خود را به کارخانه می فروشند.

این کمک از طرف صندوق ماهیگیری آتلانتیک (AFF) 400 میلیون دلاری است که توسط دولت های فدرال و استانی تمویل می شود. AFF بر افزایش فرصت ها و ارزش بازار برای ماهی و محصولات دریایی با کیفیت بالا از آتلانتیک کانادا متمرکز است.

صندوق ماهیگیری آتلانتیک که در سال 2017 معرفی شد، به سرمایه گذاری در پروژه ها در طول عمر هفت ساله خود ادامه خواهد داد. صنایع تجاری شیلات و آبزی پروری، گروه های بومی، دانشگاه ها و دانشگاه ها، و انجمن ها و سازمان های صنعتی، از جمله موسسات تحقیقاتی، می توانند درخواست دهند.

پروژه های واجد شرایط باید بر موارد زیر تمرکز کنند:

  • نوآوری – برای حمایت از تحقیق و توسعه نوآوری های جدید که به پایداری بخش ماهی و غذاهای دریایی کمک می کند و ایجاد مشارکت ها و شبکه هایی با هدف ترویج و تشویق نوآوری ها در این بخش؛
  • زیرساخت – اتخاذ یا تطبیق فناوری‌ها، فرآیندها یا تجهیزات جدید برای بهبود اثربخشی و پایداری بخش ماهی و غذاهای دریایی؛
  • مشارکت های علمی – مشارکت های مبتنی بر صنعت شیلات و آبزی پروری با دانشگاه ها و مؤسسات برای افزایش دانش و درک تأثیرات تغییر شرایط اقیانوس شناسی و فناوری برداشت پایدار.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.