دولت کانادا و استان بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری قابل توجهی در پروژه های تحقیق و بازسازی ماهی قزل آلا انجام می دهند.

22 آوریل 2022 ونکوور، پیش از میلاد – بازسازی جمعیت ماهی قزل آلا وحشی اقیانوس آرام برای بازسازی یک اکوسیستم اقیانوس سالم اساسی است. ماهی قزل آلا اقیانوس آرام وحشی همچنین برای اهداف غذایی و فرهنگی بسیاری از جوامع بومی در سراسر بریتیش کلمبیا بسیار مهم است. به همین دلیل است که حفاظت از ذخایر

کد خبر : 196993
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
دولت کانادا و استان بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری قابل توجهی در پروژه های تحقیق و بازسازی ماهی قزل آلا انجام می دهند.


22 آوریل 2022

ونکوور، پیش از میلاد – بازسازی جمعیت ماهی قزل آلا وحشی اقیانوس آرام برای بازسازی یک اکوسیستم اقیانوس سالم اساسی است. ماهی قزل آلا اقیانوس آرام وحشی همچنین برای اهداف غذایی و فرهنگی بسیاری از جوامع بومی در سراسر بریتیش کلمبیا بسیار مهم است. به همین دلیل است که حفاظت از ذخایر ماهی قزل آلا وحشی و زیستگاه آنها برای دولت کانادا و استان بریتیش کلمبیا یک اولویت است.

امروز وزیر شیلات، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا، جویس موری و فین دانلی، دبیر پارلمانی شیلات و آبزی‌پروری بریتیش کلمبیا به نمایندگی از وزیر زمین، آب و نظارت منابع بریتیش کلمبیا، جوزی آزبورن، 30.5 میلیون دلار بودجه برای 22 پروژه زیر نظر صندوق بازسازی و نوآوری ماهی قزل آلا بریتیش کلمبیا (BCSRIF) اعلام کرد.

سرمایه گذاری امروزی از فرآیندهای نظارت، تحقیق و برنامه ریزی پشتیبانی می کند که درک ما را از عوامل حیاتی مؤثر بر جمعیت ماهی قزل آلا افزایش می دهد. نتایج به اطلاع رسانی تصمیمات مدیریتی آینده کمک خواهد کرد، زیرا ما برای بازسازی و بازسازی زیستگاه های کلیدی ماهی قزل آلا در سراسر استان کار می کنیم. از 22 پروژه، 18 پروژه توسط سازمان ها و جوامع بومی در سراسر بریتیش کلمبیا رهبری یا با مشارکت آنها انجام خواهد شد.

چند پروژه قابل توجه اعلام شده امروز عبارتند از:

  • پروژه پایداری ماهی قزل آلا حوضه دوقلوی Chemainus/Koksilah، که هدف آن ثبت و ارزیابی وضعیت، فراوانی و زیستگاه ترجیحی گونه‌های مختلف ماهی قزل آلا در رودخانه‌های Chemainus و Koksilah است و سپس از آن داده‌ها برای نظارت بر ابتکارات بازسازی نمایشی برای پرداختن به اثرات جریان کم بر بحرانی استفاده می‌کند. زیستگاه های ماهی قزل آلا در آن حوضه های آبخیز.
  • پروژه بنیاد ماهی قزل آلا اقیانوس آرام برای گسترش و بهبود استفاده از کاوشگر ماهی قزل آلا در اقیانوس آرام، یک ابزار تجسم داده تعاملی که اطلاعات مربوط به وضعیت واحدهای حفاظت از ماهی و زیستگاه های آب شیرین آنها را در سال قبل از میلاد ردیابی و گزارش می کند.
  • مرحله بعدی طرح آب‌های مقاوم انجمن خیریه Makeway، که اتصالات زیستگاه ماهی قزل آلا را به رودخانه فریزر پایینی که مدت‌هاست توسط زیرساخت‌های کنترل سیل شکسته شده است، باز می‌گرداند. و
  • پروژه انجمن صندوق میراث شیلات اولین ملل برای افزایش ظرفیت برای نظارت و مدیریت زیستگاه ماهی قزل آلا وحشی در اولین ملل با ادغام نقشه‌برداری جامعه و فناوری‌های فضایی.

بودجه BCSRIF برای جوامع بومی، انجمن‌های صنعتی، سازمان‌های غیردولتی محیط‌زیست، شرکت‌های تجاری و مؤسسات دانشگاهی باز است. سرمایه گذاری از طریق این برنامه به بازیابی زیستگاه ماهی قزل آلا، سود بردن از ماهیگیری و آبزی پروری تجاری و تفریحی و همچنین حمایت از ابتکارات علمی و تحقیقاتی کمک خواهد کرد. اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند درخواست، جدول زمانی و معیارهای برنامه در وب سایت BCSRIF موجود است: www.bcsrif.ca



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.