دولت کانادا و اداره بندر فریزر ونکوور برای رسیدگی به اختلالات زنجیره تامین در نتیجه سیل بریتیش کلمبیا به یکدیگر می پیوندند.

[ad_1] 24 نوامبر 2021 حمل و نقل ونکوور کانادا دولت کانادا به اقدامات خود برای حمایت از سیستم حمل و نقل بریتیش کلمبیا پس از سیل اخیر ادامه می دهد. امروز، وزیر حمل و نقل، عمر الغبرا، و وزیر آمادگی اضطراری، بیل بلر محترم، اعلام کردند که دولت کانادا تا سقف 4.1 میلیون دلار به

کد خبر : 133916
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۵۹
دولت کانادا و اداره بندر فریزر ونکوور برای رسیدگی به اختلالات زنجیره تامین در نتیجه سیل بریتیش کلمبیا به یکدیگر می پیوندند.

[ad_1]

24 نوامبر 2021 حمل و نقل ونکوور کانادا

دولت کانادا به اقدامات خود برای حمایت از سیستم حمل و نقل بریتیش کلمبیا پس از سیل اخیر ادامه می دهد.

امروز، وزیر حمل و نقل، عمر الغبرا، و وزیر آمادگی اضطراری، بیل بلر محترم، اعلام کردند که دولت کانادا تا سقف 4.1 میلیون دلار به اداره بندر ونکوور فریزر تحت صندوق راهروهای تجاری ملی کمک می کند. کمک به پیامدهای سیل در بریتیش کلمبیا.

این ابتکار که توسط اداره بندر ونکوور فریزر رهبری می شود، به کاهش محدودیت ها و تنگناهای زنجیره تامین در Lower Mainland کمک خواهد کرد. این طرح با ارائه ظرفیت اضافی ذخیره سازی کانتینر، از طریق آماده سازی زمین قطعه ای توسعه نیافته 40 هکتاری در اراضی صنعتی فریزر ریچموند برای جابجایی و ذخیره سازی، به اختلالات زنجیره تامین فعلی، که باعث ایجاد تاخیر و چالش های خدماتی در تاسیسات کانتینری بندر شده است، رسیدگی خواهد کرد. از ظروف خالی

حمل و نقل کانادا فعالانه با استان بریتیش کلمبیا، همراه با بخش‌های بندر، ترمینال، راه‌آهن و حمل‌ونقل هوایی درگیر و کار می‌کند تا هرگونه پشتیبانی لازم را در پاسخ به خسارات ناشی از سیل در بریتیش کلمبیا ارائه دهد. یکی از نگرانی های اصلی حمایت از کسانی است که در نتیجه رانش زمین آواره یا تخلیه شده اند.

از طریق صندوق راهروهای تجاری ملی، دولت کانادا در حال سرمایه‌گذاری در کریدورهای تجاری با عملکرد مناسب است تا به کانادایی‌ها کمک کند تا در بازارهای کلیدی جهانی رقابت کنند، تجارت مؤثرتری با شرکای بین‌المللی داشته باشند و زنجیره‌های تامین کانادا را رقابتی نگه دارد. این نشان‌دهنده تعهد بلندمدت دولت کانادا برای همکاری با سهامداران در پروژه‌های زیرساختی استراتژیک برای رسیدگی به تنگناهای حمل‌ونقل، آسیب‌پذیری‌ها و ازدحام در طول کریدورهای تجاری کانادا است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.