دولت کانادا موافقت خود را با توسعه دهنده اصلی واکسن COVID-19 Moderna ، Inc. برای ساخت مرکز واکسن mRNA در کانادا اعلام کرد.

[ad_1] توافقنامه جدید نقطه عطفی در استراتژی دولت در زمینه تولید زیستی و علوم زیستی دولت کانادا است و کانادا را به عنوان مرکز برتری mRNA معرفی می کند. 10 آگوست 2021 – مونترال، کبک امروز ، فرانسوا فیلیپ شامپاین ، وزیر نوآوری ، علم و صنعت ، نقطه عطفی در استراتژی کانادا برای بازسازی

کد خبر : 96352
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
دولت کانادا موافقت خود را با توسعه دهنده اصلی واکسن COVID-19 Moderna ، Inc. برای ساخت مرکز واکسن mRNA در کانادا اعلام کرد.

[ad_1]

توافقنامه جدید نقطه عطفی در استراتژی دولت در زمینه تولید زیستی و علوم زیستی دولت کانادا است و کانادا را به عنوان مرکز برتری mRNA معرفی می کند.

10 آگوست 2021 – مونترال، کبک

امروز ، فرانسوا فیلیپ شامپاین ، وزیر نوآوری ، علم و صنعت ، نقطه عطفی در استراتژی کانادا برای بازسازی بخش تولید زیستی و علوم زیستی اعلام کرد. دولت کانادا یک تفاهم نامه (MOU) با توسعه دهنده اصلی واکسن COVID-19 Moderna ، Inc ایجاد کرده است تا یک مرکز تولید پیشرفته واکسن mRNA در کانادا بسازد.

کانادا دارای سابقه چشمگیر در زمینه تولید زیستی و علوم زیستی است. با این حال ، کاهش دهه ها در این بخش ، کانادا را بدون ظرفیت تولید انعطاف پذیر در مقیاس بزرگ و انعطاف پذیر برای تولید سریع واکسن COVID-19 در زمان شیوع همه گیر ، رها کرد. به همین دلیل است که دولت با تمرکز بر اقدامات استراتژیک سریع و چشم انداز بلندمدت خستگی ناپذیر برای بازسازی بخش تولید داخلی زیستی کانادا تلاش کرده است. از زمان شروع بیماری همه گیر ، بیش از 1.2 میلیارد دلار برای بازسازی واکسن ها ، درمان و ظرفیت تولید زیستی کانادا سرمایه گذاری شده است.

این تفاهم نامه نشان می دهد که چگونه Moderna قصد دارد تا یک مرکز واکسن mRNA کانادایی ایجاد کند و با ایجاد شغل و همکاری در تحقیق و توسعه داخلی به عنوان یک شریک ارزشمند در اکوسیستم علوم زندگی کانادا فعالیت کند. این مشارکت به ایجاد اطمینان از آمادگی بیشتر کانادا برای همه گیری های آینده کمک می کند ، در حالی که مشاغل خوب و ماهر ایجاد می کند.

کانادا در حال حاضر پایه قوی در تحقیق ، توسعه و تجاری سازی mRNA دارد. برتری علم کانادا در فناوری های واکسن به کشف و استفاده از فناوری mRNA کمک کرد و Moderna ، به عنوان یک شرکت پیشگام ، همیشه در خط مقدم توسعه خود بوده است. این اطلاعیه به توسعه تخصص کانادایی و تقویت مشارکت بین این شرکت و متخصصان کانادایی کمک می کند. این امر به کانادا به عنوان مرکز برتری mRNA و مرکز تحقیق و توسعه جهانی mRNA کمک می کند.

برنامه های Moderna برای ایجاد تأسیسات تولید واکسن mRNA در کانادا مطابق با اهداف استراتژی علوم زیستی و تولید زیستی است که اخیراً اعلام شده است. این حرکت به تقویت کل زنجیره ارزش بخش تولید زیستی و علوم زیستی – از تحقیق و توسعه ، به دست آوردن و حفظ استعدادها ، و افزایش ظرفیت کارآزمایی بالینی – کمک می کند و توانایی صنعتی کلی کانادا را قوی تر می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.