دولت کانادا مشاوره ای را در زمینه تعریف سیاست فدرال در مورد سوء استفاده از سالمندان آغاز کرد

[ad_1] 15 ژوئن 2021 تورنتو ، اشتغال انتاریو و توسعه اجتماعی کانادا سالمندان بیش از حد اغلب قربانی سوء استفاده جنسی و جنسی نیستند ، بلکه مورد بی توجهی ، سوء استفاده روانی یا مالی قرار می گیرند که اغلب توسط شخصی در موقعیت اعتماد انجام می شود. همه گیری COVID-19 با جداسازی بیشتر بسیاری

کد خبر : 91686
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
دولت کانادا مشاوره ای را در زمینه تعریف سیاست فدرال در مورد سوء استفاده از سالمندان آغاز کرد

[ad_1]

15 ژوئن 2021 تورنتو ، اشتغال انتاریو و توسعه اجتماعی کانادا

سالمندان بیش از حد اغلب قربانی سوء استفاده جنسی و جنسی نیستند ، بلکه مورد بی توجهی ، سوء استفاده روانی یا مالی قرار می گیرند که اغلب توسط شخصی در موقعیت اعتماد انجام می شود. همه گیری COVID-19 با جداسازی بیشتر بسیاری از سالمندان این آسیب ها را تشدید کرده است. با این حال ، هیچ تعریف قابل قبولی از سوء استفاده از سالمندان در کانادا یا سراسر جهان وجود ندارد که مانع همکاری ، جمع آوری داده ها و پیشرفت در برابر این آفت شود.

امروز ، در رویدادی که توسط CanAge ، Elder Prevention Ontario و شبکه کانادایی برای پیشگیری از سوء استفاده از سالمندان به مناسبت روز جهانی آگاهی از سوء استفاده از سالمندان برگزار شد ، دب شولته ، وزیر سالمندان ، از آغاز مشورت با کارشناسان ، ذینفعان و کانادایی ها در مورد تعریفی از سوء استفاده از سالمندان ایجاد یک تعریف سیاست فدرال از سوء استفاده از سالمندان از فعالیتهای آگاهانه و پیشگیرانه ، جمع آوری داده ها ، و همچنین ارائه برنامه و خدمات ، پشتیبانی می کند.

یک پورتال مشاوره آنلاین تا پایان مشاوره در 22 جولای 2021 باز خواهد بود. در 22 ژوئن ، دولت دو میزگرد مجازی ملی برگزار می کند که میزبان وزیر شولته ، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا دیوید لامتتی و وزیر پارلمان است. استفان لازون ، وزیر سالمندان. پنج میزگرد مجازی منطقه ای به میزبانی وزیر پارلمانی لاوزون و با همکاری شورای ملی سالمندان برگزار می شود. میزگردهای منطقه ای تضمین می کند که صداهای متنوعی از سراسر کانادا در آن حضور دارند.

پس از پایان رایزنی ها ، گزارش “آنچه شنیدیم” منتشر می شود و پیش نویس تعریف برای بازخورد قبل از انتشار تعریف به شرکا ارسال می شود.

این رایزنی ها بر سرمایه گذاری های اخیر فدرال برای مقابله با سوءاستفاده از سالمندان استوار است. دادگستری کانادا بیش از 800000 دلار از طریق صندوق قربانیان خود برای حمایت از پروژه های اطلاع رسانی آموزش حقوقی عمومی با نه سازمان برای تهیه مطالبی که به طور خاص برای دستیابی به سالمندان و کسانی که مسئول مراقبت از آنها هستند ، در زمینه سوءاستفاده و بی توجهی به سالمندان تهیه کرده است. بودجه 2021 مبلغ 50 میلیون دلار برای آژانس بهداشت عمومی کانادا سرمایه گذاری کرد تا مداخله هایی را برای ارتقاء روابط امن و جلوگیری از خشونت خانوادگی ، از جمله سوء استفاده از سالمندان ، طراحی و اجرا کند. سوءاستفاده از سالمندان همچنین در هم اندیشی مجازی اخیر ذینفعان ، “آینده پیری در کانادا” ، که توسط میزبان وزرای فدرال/استانی/منطقه ای مسئول انجمن بزرگسالان برگزار شد ، مورد بحث قرار گرفت.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.