دولت کانادا ماشین حساب آنلاین راه اندازی می کند تا به مشاغل کمک کند تا از برنامه استخدام بازیابی مجدد کانادا استفاده کنند

[ad_1] 30 ژوئن 2021 اتاوا ، آژانس درآمد کانادا دولت کانادا همچنان متعهد به حمایت از مشاغل کانادایی در مواجهه با همه گیری مداوم است. با برنامه استخدام بازیابی کانادا (CRHP) که اخیراً اعلام شده است ، مشاغل آسیب دیده قادر خواهند بود کارگران مورد نیاز خود را برای بهبود و رشد مجدد با بازگشایی

کد خبر : 90798
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۳
دولت کانادا ماشین حساب آنلاین راه اندازی می کند تا به مشاغل کمک کند تا از برنامه استخدام بازیابی مجدد کانادا استفاده کنند

[ad_1]

30 ژوئن 2021 اتاوا ، آژانس درآمد کانادا

دولت کانادا همچنان متعهد به حمایت از مشاغل کانادایی در مواجهه با همه گیری مداوم است. با برنامه استخدام بازیابی کانادا (CRHP) که اخیراً اعلام شده است ، مشاغل آسیب دیده قادر خواهند بود کارگران مورد نیاز خود را برای بهبود و رشد مجدد با بازگشایی اقتصادهای محلی استخدام کنند. CRHP از حقوق و دستمزد با رشد مشاغل پشتیبانی می کند ، چه در نتیجه استخدام کارکنان ، افزایش نوبت کاری یا افزایش دستمزد کلی.

امروز ، محترم دیان لبوتییل ، ​​وزیر درآمد ملی ، یک ماشین حساب آنلاین راه اندازی کرد تا به کارفرمایان واجد شرایط کمک کند تا برنامه های CRHP خود را آماده کنند. این ماشین حساب CRHP جدید را با یارانه دستمزد اضطراری کانادا (CEWS) ادغام می کند و به طور خودکار به متقاضیان نشان می دهد که کدام یارانه بر اساس اطلاعاتی که وارد می کنند پشتیبانی بیشتری از آنها می کند.

CRHP و CEWS هر دو از حقوق و دستمزد کارفرمایان واجد شرایط که تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار گرفته اند ، حمایت می کنند. با این حال ، در حالی که CEWS به منظور کمک به کارفرمایان واجد شرایط برای نگه داشتن کارکنان خود در لیست حقوق و کمک به آنها برای استخدام مجدد بود ، CRHP برای تشویق مشاغل به (باز) استخدام و رشد با بهبود اقتصاد طراحی شده است.

CRHP و CEWS هر دو براساس دوره های ادعای چهار هفته ای هستند. از 6 ژوئن 2021 تا 25 سپتامبر 2021 (دوره های ادعای 17 تا 20) ، یارانه ها با یکدیگر همپوشانی دارند تا با کاهش تدریجی نرخ CEWS ، کارفرمایان واجد شرایط همچنان بتوانند در صورت استخدام کارگران بیشتر یا افزایش کارگران از طریق CRHP حمایت دریافت کنند. ساعت یا دستمزد این امر کارفرمایان واجد شرایط را برای استخدام کارگران جدید و انجام این کار با سرعتی که برای آنها مناسب تر است آسان تر می کند زیرا حوزه های قضایی مختلف اقتصاد آنها را در مراحل مختلف باز می کنند.

برای چهار دوره ادعای تداخل دار ، کارفرمایان واجد شرایط می توانند برای هر یارانه ای درخواست کنند ، بر اساس هر یارانه ای که میزان بیشتری از حمایت را ارائه دهد. یک کارفرمای واجد شرایط باید بیشتر از CRHP و CEWS را برای یک دوره ادعای خاص مطالبه کند ، اما نه هر دو. صفحات وب CRHP که امروز راه اندازی شده اند شامل اطلاعات مفصلی در مورد الزامات واجد شرایط بودن ، نحوه ساختار دوره های پرداخت و نحوه محاسبه CRHP است.

کارفرمایان واجد شرایط می توانند از 7 ژوئیه 2021 ، زمانی که آژانس درآمد کانادا (CRA) برنامه ها را از طریق حساب کسب و کار من باز می کند و نماینده یک مشتری است ، برای CRHP درخواست دهند. CRA شروع به صدور پرداخت های CRHP به کارفرمایان واجد شرایط در هفته 12 ژوئیه 2021 می کند.

CRA نقش مهمی را که ذینفعان در ارائه بازخورد در مورد نحوه عملکرد CRHP ایفا می کنند ، تشخیص داده و قدردانی می کند. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری نزدیک با مشاغل ، موسسات خیریه و موسسات خیریه و همچنین سازمان های نماینده آنها در هنگام تحویل CRHP جدید به کانادایی ها هستیم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.