دولت کانادا فراخوانی را برای ایده‌های صندوق بشردوستانه به رهبری سیاهان اعلام کرد.

[ad_1] اتاوا، 24 ژانویه 2022 دولت کانادا متعهد به حمایت از جوامع سیاه پوست کانادا، پیشبرد برابری و تنوع، و مبارزه با اشکال مختلف نژادپرستی، تبعیض و نفرت است. به عنوان بخشی از این تعهد، دولت در ابتکاراتی سرمایه‌گذاری می‌کند که مشارکت سیاه‌پوستان کانادا را به رسمیت می‌شناسد، در حالی که به موانع و چالش‌های

کد خبر : 160241
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۰۶
دولت کانادا فراخوانی را برای ایده‌های صندوق بشردوستانه به رهبری سیاهان اعلام کرد.

[ad_1]

اتاوا، 24 ژانویه 2022

دولت کانادا متعهد به حمایت از جوامع سیاه پوست کانادا، پیشبرد برابری و تنوع، و مبارزه با اشکال مختلف نژادپرستی، تبعیض و نفرت است. به عنوان بخشی از این تعهد، دولت در ابتکاراتی سرمایه‌گذاری می‌کند که مشارکت سیاه‌پوستان کانادا را به رسمیت می‌شناسد، در حالی که به موانع و چالش‌های سیستمی جوامع سیاه‌پوست در کانادا که توسط همه‌گیری بدتر شده است، رسیدگی می‌کند.

امروز، محترم احمد حسین، وزیر مسکن و تنوع و شمول، فراخوانی را برای ایده های 200 میلیون دلاری صندوق خیریه بشردوستانه به رهبری سیاهان اعلام کرد. این فراخوان برگرفته از مشاوره های می 2021، به دنبال ایده های نوآورانه از جوامع سیاه پوست است تا اطمینان حاصل شود که صندوق انتظارات آنها را برآورده می کند و چالش های منحصر به فردی را که با آن روبرو هستند برطرف می کند.

این صندوق که در بودجه 2021 اعلام شد، به حمایت از سازمان‌های خیریه تحت رهبری سیاه پوستان اختصاص داده شده است که به جوانان و طرح‌های اجتماعی خدمت می‌کنند و منبعی پایدار از بودجه برای بهبود نتایج اجتماعی و اقتصادی در جوامع سیاه پوست ایجاد خواهد کرد.

دولت از سازمان های تحت رهبری سیاه پوستان، موسسات خیریه و کانادایی های علاقه مند برای شرکت در این فراخوان دعوت می کند. اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت در فراخوان مفاهیم موجود است: صندوق خیریه بشردوستانه به رهبری سیاهان.

پس از تکمیل فرآیند مشارکت جامعه، یک فرآیند باز به زودی راه اندازی خواهد شد. یک یا چند بنیاد تحت رهبری سیاهان برای مدیریت و اداره صندوق انتخاب خواهند شد. دریافت‌کننده مسئولیت مدیریت دارایی‌های وجوه کمک‌شده برای ایجاد یک منبع مالی بلندمدت خودپایه برای سازمان‌های جامعه سیاه‌پوست خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.