دولت کانادا فراخوانی برای پیشنهادات برای توسعه حیاتی مواد معدنی راه اندازی می کند

11 مه 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا مواد معدنی حیاتی بلوک‌های سازنده اصلی برای دستیابی به هدف کانادا برای رسیدن به صفر خالص تا سال 2050 هستند. از باتری‌های EV گرفته تا پنل‌های خورشیدی تا فناوری‌های دفاعی و امنیتی، مواد معدنی حیاتی در زندگی روزمره ما ضروری هستند و باعث نوآوری در انرژی‌های تجدیدپذیر

کد خبر : 205728
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
دولت کانادا فراخوانی برای پیشنهادات برای توسعه حیاتی مواد معدنی راه اندازی می کند


11 مه 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا
مواد معدنی حیاتی بلوک‌های سازنده اصلی برای دستیابی به هدف کانادا برای رسیدن به صفر خالص تا سال 2050 هستند. از باتری‌های EV گرفته تا پنل‌های خورشیدی تا فناوری‌های دفاعی و امنیتی، مواد معدنی حیاتی در زندگی روزمره ما ضروری هستند و باعث نوآوری در انرژی‌های تجدیدپذیر و فناوری پاک می‌شوند. تقاضا برای مواد معدنی حیاتی در سراسر جهان در حال افزایش است و تقویت تخصص پردازش معدن داخلی ما می تواند به کانادا کمک کند تا به تامین کننده جهانی منتخب برای نوسازی تمیز و پیشرفته تبدیل شود.

به همین دلیل است که امروز در هفته ملی معدن، جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی کانادا، فراخوانی برای طرح های پیشنهادی برای برنامه تحقیق، توسعه و نمایش مواد معدنی حیاتی (CMRDD) اعلام کرد. این بخش از برنامه 10.95 میلیون دلار بودجه برای نیروگاه ها و پروژه های آزمایشی برای حمایت از توسعه زنجیره های ارزش معدنی حیاتی فراهم می کند. این بودجه بخشی از ابتکار 47.7 میلیون دلاری است که در بودجه 2021 برای تحقیق و توسعه فدرال برای پیشبرد تخصص پردازش و پالایش مواد معدنی حیاتی باتری اعلام شده است.

برنامه CMRDD برنامه هایی را که توانایی کاهش انرژی و شدت کربن، بهبود ردپای زیست محیطی فرآوری مواد معدنی حیاتی، افزایش بهره وری عملیاتی و سلامت و ایمنی عملیاتی، و ارائه پیشرفت های فناورانه و نوآورانه در طراحی فرآیند مواد خام را نشان می دهند، می پذیرد و تامین مالی می کند. . کارخانه‌های آزمایشی بر پیشبرد بلوغ فناوری بر اساس مقیاس مشخصی از سطوح آمادگی تمرکز خواهند کرد.

بسیاری از پروژه‌های معدنی حیاتی دارای چالش‌های فناوری و فرآوری منحصربه‌فردی هستند که می‌تواند مانع تولید کارآمد اقتصادی شود. به عنوان مثال، فناوری‌های استخراج برای اکثر مواد معدنی حیاتی که در فناوری‌های انرژی پاک استفاده می‌شوند، معمولاً مختص سایت هستند. علاوه بر این، استخراج مواد معدنی باید برای هر کانسار بر اساس کانی شناسی آن تنظیم شود، که مستلزم استراتژی توسعه معدنی است که سرمایه بر و زمان بر است. این برنامه توسعه فناوری‌های جدید را به منظور مقرون‌به‌صرفه ساختن استخراج مواد خام حیاتی از نظر اقتصادی بیشتر می‌کند و راه را برای فرصت‌های جدید تولید پایین‌دستی برای تولید، جذب و ذخیره‌سازی انرژی پیش می‌برد.

دولت کانادا با هم با متقاضیان موفق کار خواهد کرد تا روشی سبزتر و کارآمدتر برای فرآوری مواد معدنی حیاتی را تضمین کند.

درخواست ها را می توان به صورت آنلاین ارسال کرد و آخرین مهلت 12:00 بعد از ظهر EDT در 17 ژوئن 2022 است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.