دولت کانادا فراخوانی برای اقدام با هدف کربن زدایی صنعتی از بخش های پرانتشار راه اندازی می کند

[ad_1] ابتکار Net Zero Accelerator برای پروژه‌های نوآورانه در بخش‌هایی با انتشار بالا به بخش خصوصی می‌پردازد. 18 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو آینده کانادا پاک و سبز است. برای کاهش آلودگی، ایجاد یک اقتصاد قوی و پایدار و رسیدن به صفر خالص تا سال 2050، دولت و بخش خصوصی باید با یکدیگر همکاری کنند.

کد خبر : 180694
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۲۳
دولت کانادا فراخوانی برای اقدام با هدف کربن زدایی صنعتی از بخش های پرانتشار راه اندازی می کند

[ad_1]

ابتکار Net Zero Accelerator برای پروژه‌های نوآورانه در بخش‌هایی با انتشار بالا به بخش خصوصی می‌پردازد.

18 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو

آینده کانادا پاک و سبز است. برای کاهش آلودگی، ایجاد یک اقتصاد قوی و پایدار و رسیدن به صفر خالص تا سال 2050، دولت و بخش خصوصی باید با یکدیگر همکاری کنند.

یکی از ابزارهای کلیدی در این همکاری، طرح شتاب دهنده خالص صفر (NZA) صندوق نوآوری استراتژیک است. دولت کانادا در حال حاضر 8 میلیارد دلار از طریق NZA برای حمایت از کربن زدایی گازهای گلخانه ای داخلی، برای ایجاد تحول سبز در صنعت کانادا، و کمک به توسعه فناوری های پاک و اکوسیستم باتری کانادایی اختصاص داده است.

بر این اساس، فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، امروز فراخوانی برای اقدام برای رهبران صنعت اعلام کرد و از آنها دعوت کرد که بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های خود را برای کمک به کانادا در دستیابی به اهداف آب و هوایی خود ارائه کنند. از طریق این فراخوان برای اقدام، دولت و بخش خصوصی با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا پروژه هایی را شناسایی کنند که از کربن زدایی بخش های کلیدی اقتصاد کانادا حمایت می کنند.

نتیجه این ابتکار نشان خواهد داد که چگونه بخش‌های خصوصی و دولتی می‌توانند برای کاهش چشمگیر انتشار گازهای گلخانه‌ای و تعیین مسیر صفر خالص تا سال 2050 همکاری کنند. پروژه‌های جاه‌طلبانه و پر تأثیر شناسایی‌شده از طریق این فرآیند به آینده اقتصاد پایدار کانادا کمک خواهند کرد.

شرکای صنعتی تشویق می شوند تا با نوآوری، علم و توسعه اقتصادی کانادا تعامل داشته باشند تا احتمالات را از طریق یکی از دو مسیر سرمایه گذاری استراتژیک بررسی کنند:

  • مسیر 1: بخش‌های پرانتشار – پیشنهادهایی که کاهش قابل توجه و کوتاه مدت انتشار را در دهه آینده ارائه می‌کنند و به کانادا کمک می‌کنند تا به اهداف اقلیمی دست یابد و احتمالاً به مزایای اقتصادی، نوآوری، اجتماعی یا سایر انواع بیشتر کمک می‌کند.
  • مسیر 2: مسیر ایده‌های تحول‌آفرین – پیشنهادهایی که ممکن است در مراحل اولیه توسعه باشند اما پتانسیل بلندمدتی برای قرار دادن بخش‌هایی با انتشار بالا در مسیری دگرگون‌کننده به صفر خالص تا سال 2050 یا زودتر دارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.