دولت کانادا فاز جدیدی از صندوق زیرساخت غذایی محلی را راه اندازی کرد

23 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا همه کانادایی ها، صرف نظر از جایی که زندگی می کنند، شایسته دسترسی به غذای مقرون به صرفه و مغذی هستند. جوامع در هر منطقه در مورد امنیت غذایی چالش های منحصر به فرد خود را دارند و این به ویژه

کد خبر : 182652
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
دولت کانادا فاز جدیدی از صندوق زیرساخت غذایی محلی را راه اندازی کرد


23 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

همه کانادایی ها، صرف نظر از جایی که زندگی می کنند، شایسته دسترسی به غذای مقرون به صرفه و مغذی هستند. جوامع در هر منطقه در مورد امنیت غذایی چالش های منحصر به فرد خود را دارند و این به ویژه در مورد جوامع شمالی و دور افتاده صادق است.

امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، به همراه وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی چمنزارهای کانادا و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، محترم دانیل وندال، راه اندازی کردند. فاز جدید صندوق زیرساخت غذایی محلی (LFIF)، با سرمایه گذاری تا 20 میلیون دلار. این بودجه که طی دو سال آینده در دسترس خواهد بود، از سازمان‌های مبتنی بر جامعه و سازمان‌های غیرانتفاعی در تلاش‌هایشان برای ایجاد راه‌حل‌های بلندمدت برای رسیدگی به چالش‌های امنیت غذایی حمایت می‌کند.

این مرحله جدید از صندوق زیرساخت غذایی محلی برای پاسخگویی به نیازهای جوامع بومی، شمالی و دورافتاده از طریق تأمین بودجه برای کمک به آنها برای ایجاد یک سیستم غذایی که نیازهای فعلی و آینده جامعه را برآورده می کند، طراحی شده است. به عنوان مثال، یک پروژه می تواند به گسترش برنامه برداشت جامعه کمک کند تا شامل روش های سنتی برای تبدیل غذا و توزیع شود.

جزئیات برنامه و الزامات در حال حاضر در دسترس است، و برنامه های کاربردی برای این مرحله پذیرش را می توان از 1 ژوئن تا 15 ژوئیه 2022 ارسال کرد. انتشار جزئیات برنامه قبل از فرآیند پذیرش، به متقاضیان بالقوه فرصت بیشتری برای بررسی راهنمای برنامه، ایجاد می کند. مشارکت با جوامع همسایه، پرسیدن سوالات و دریافت بازخورد از مسئولان برنامه.

پروژه‌های واجد شرایط باید زیرساخت‌های خاص، جامعه محور و اختصاص داده شده به بهبود دسترسی به غذاهای سالم، مغذی و محلی برای کانادایی‌هایی که در معرض خطر ناامنی غذایی هستند. کمک مالی برای پروژه‌ها می‌تواند از 100000 تا 500000 دلار برای حمایت از طرح‌های بزرگ‌تر که تأثیری ماندگار در جوامع خواهد داشت، متغیر باشد.

مرحله بعدی صندوق زیرساخت غذایی محلی بر تعهد دولت کانادا برای حمایت از پروژه‌هایی که به ایجاد ظرفیت در جوامع ما برای نسل‌های آینده کمک می‌کند، تأکید می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صندوق زیرساخت غذای محلی، لطفاً با این برنامه از طریق: ایمیل: [email protected] تماس بگیرید یا با شماره: 1-877-246-4682 تماس بگیرید. اطلاعات برنامه از طریق agriculture.canada.ca/local-food نیز در دسترس است.

در تلاش برای اطمینان از اینکه مخاطبان مختلف قادر به دریافت اطلاعات به روز در مورد این برنامه هستند، محتوای این خبر به زبان های زیر در دسترس است: Denesuline، Innu-Aimun، Inuktitut، Mi’kmaq، Michif Cree، Michif French، Oji-Cree، Plains Cree و اوجیبوی غربی اطلاعات برنامه مطابق با خط مشی زبان های رسمی کانادا به زبان های انگلیسی و فرانسوی موجود است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.