دولت کانادا سه فانوس دریایی را در نوا اسکوشیا معرفی کرد

فانوس دریایی جزیره بریر، فانوس دریایی بزرگ پاساژ و فانوس دریایی جزیره پیتر تحت حفاظت قرار می گیرند قانون حفاظت از فانوس های دریایی 2 دسامبر 2021 اتاوا، آژانس انتاریو پارکس کانادا مکان‌های میراثی منعکس‌کننده داستان‌های غنی و متنوع کانادا هستند و فرصتی را برای کانادایی‌ها فراهم می‌کنند تا درباره تاریخ متنوع ما بیشتر بیاموزند.

کد خبر : 137346
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
دولت کانادا سه فانوس دریایی را در نوا اسکوشیا معرفی کرد


فانوس دریایی جزیره بریر، فانوس دریایی بزرگ پاساژ و فانوس دریایی جزیره پیتر تحت حفاظت قرار می گیرند قانون حفاظت از فانوس های دریایی

2 دسامبر 2021 اتاوا، آژانس انتاریو پارکس کانادا

مکان‌های میراثی منعکس‌کننده داستان‌های غنی و متنوع کانادا هستند و فرصتی را برای کانادایی‌ها فراهم می‌کنند تا درباره تاریخ متنوع ما بیشتر بیاموزند.

امروز، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی و وزیر مسئول پارک های کانادا، محترم استیون گیلبولت، تعیین فانوس دریایی جزیره بریر، فانوس دریایی گرند پاساژ، و فانوس دریایی پیتر آیلند، همگی در نوا اسکوشیا، به عنوان فانوس های دریایی میراث فرهنگی در کانادا اعلام کردند. قانون حفاظت از فانوس های دریایی.

فانوس دریایی جزیره بریر یک برج 18 متری (59 فوت) مخروطی، هشت ضلعی و بتن آرمه است که بالای آن یک فانوس هشت ضلعی قرمز قرار دارد. این فانوس دریایی جذاب که در غربی‌ترین نقطه جزیره ۷ کیلومتری در شهرداری دیگبی، نوا اسکوشیا قرار دارد، ورودی خلیج فاندی را نشان می‌دهد. فانوس دریایی بزرگ پاساژ یک برج بتن مسلح مربعی شکل است که در نوک شمالی جزیره بریر قرار دارد. فانوس دریایی 8.5 متری (28 فوت) ورودی شمالی گذرگاه بزرگ را مشخص می کند که بین جزیره بریر و ساحل غربی خلیج سنت مری امتداد دارد. فانوس دریایی جزیره پیتر یک برج هشت ضلعی، چوبی و زیبا است که در جزیره کوچک و خالی از سکنه پیتر قرار دارد. فانوس دریایی 13.4 متری (43.9 فوت) ورودی جنوبی گذرگاه بزرگ در شهرداری دیگبی را مشخص می کند.

با این نام گذاری های جدید، اکنون 106 فانوس دریایی در هشت استان تحت حفاظت قرار گرفته اند قانون حفاظت از فانوس های دریایی. آنها شامل برخی از مهم ترین فانوس های دریایی کشور از نظر معماری و تاریخی هستند، از جمله جزیره تریپل در بریتیش کلمبیا، Île du Pot à l’Eau-de-Vie در کبک، و کیپ اسپیر در نیوفاندلند و لابرادور، که نمادهای ارزشمند دریانوردی کشور ما هستند. میراث.

دولت کانادا به همکاری نزدیک با گروه های اجتماعی و سایر سطوح دولتی برای تسهیل تعیین فانوس های دریایی و تضمین حفاظت از آنها به نفع و لذت نسل های آینده ادامه می دهد. نامگذاری تحت قانون حفاظت از فانوس های دریایی توسط وزیر محیط زیست و تغییرات اقلیمی به توصیه هیئت اماکن تاریخی و بناهای تاریخی کانادا ساخته شده است.

-30-

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.