دولت کانادا سرمایه گذاری های مهمی در فرودگاه بین المللی Thunder Bay انجام می دهد

[ad_1] 14 مارس 2022 Thunder Bay, Ontario Transport Canada از آنجایی که کانادا برای بهبودی از همه‌گیری کووید-19 تلاش می‌کند، سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های ما همچنان برای حفظ ایمنی، امنیت و اتصال مسافران، کارگران و جوامع حیاتی است. سرمایه‌گذاری‌های دولت کانادا همچنین کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که فرودگاه‌های کانادا در موقعیت مناسبی برای بازیابی

کد خبر : 178867
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
دولت کانادا سرمایه گذاری های مهمی در فرودگاه بین المللی Thunder Bay انجام می دهد

[ad_1]

14 مارس 2022 Thunder Bay, Ontario Transport Canada

از آنجایی که کانادا برای بهبودی از همه‌گیری کووید-19 تلاش می‌کند، سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های ما همچنان برای حفظ ایمنی، امنیت و اتصال مسافران، کارگران و جوامع حیاتی است. سرمایه‌گذاری‌های دولت کانادا همچنین کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که فرودگاه‌های کانادا در موقعیت مناسبی برای بازیابی از اثرات همه‌گیری قرار دارند.

امروز، نماینده پارلمان خلیج تاندر – ریور ریور، مارکوس پاولوفسکی، و وزیر خدمات بومی، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو، و نماینده پارلمان خلیج تاندر – شمالی برتر، محترم پتی حاجدو به نمایندگی از وزیر حمل و نقل، عمر الغبرا، اعلام کرد که دولت کانادا سرمایه گذاری های مهمی در فرودگاه بین المللی Thunder Bay انجام می دهد.

دولت کانادا از طریق صندوق امداد فرودگاهی حمل و نقل کانادا، بیش از 1.7 میلیون دلار به فرودگاه کمک کرد تا به ادامه عملیات فرودگاه و خدمات ضروری هوایی برای ساکنان و کارگران در خلیج تاندر و جوامع اطراف کمک کند.

فرودگاه بین المللی Thunder Bay همچنین 395000 دلار از برنامه کمک سرمایه فرودگاه های حمل و نقل کانادا برای خرید یک کامیون برف روب و یک یخ روب باند دریافت می کند. این تجهیزات به تضمین عملیات ایمن فرودگاه برای هواپیما، مسافران، خدمه و کارکنان فرودگاه، با پاک نگه داشتن سطوح فرودگاه مانند باند و تاکسی وی از یخ و برف کمک می کند.

این بودجه علاوه بر بیش از 12.4 میلیون دلار بودجه برنامه کمک سرمایه فرودگاه ها است که در ماه می 2021 برای بازسازی سطوح، روشنایی و سیستم های الکتریکی به فرودگاه ارائه شده است. ساخت مناطق ایمنی انتهای باند. نصب تابلوهای راهنمای LED در قسمت هوایی; و خرید دو دستگاه هواپیمای امداد و نجات و آتش نشانی.

علاوه بر حمایت حمل و نقل کانادا، سازمان فرودگاه های بین المللی Thunder Bay نیز بیش از 1.5 میلیون دلار کمک مالی از آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو (FedNor) دریافت می کند. بودجه ای که از طریق بازیابی منطقه ای هوافضا و ابتکارات حمل و نقل هوایی منطقه ای در دسترس است، برای ارتقاء تجهیزات روشنایی و تهویه مطبوع و همچنین جایگزینی دو پله برقی قدیمی در ساختمان ترمینال استفاده خواهد شد. این پروژه ها برای افزایش ایمنی و حفظ خدمات هوایی طراحی شده اند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.