دولت کانادا دوره مشاوره برای تجدید استراتژی فدرال رشد گردشگری را آغاز می کند

[ad_1] این استراتژی مسیر رشد، سرمایه گذاری و ثبات را تعیین می کند 18 مه 2022 – مونترال، کبک گردشگری داستان ما را به جهان بازگو می کند و کارگران آن صنعت تجربیات به یاد ماندنی را که مردم تا آخر عمر با خود دارند، ممکن می سازند. امروز در رویدادی با اتاق بازرگانی متروپولیتن

کد خبر : 208758
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
دولت کانادا دوره مشاوره برای تجدید استراتژی فدرال رشد گردشگری را آغاز می کند

[ad_1]

این استراتژی مسیر رشد، سرمایه گذاری و ثبات را تعیین می کند

18 مه 2022 – مونترال، کبک

گردشگری داستان ما را به جهان بازگو می کند و کارگران آن صنعت تجربیات به یاد ماندنی را که مردم تا آخر عمر با خود دارند، ممکن می سازند. امروز در رویدادی با اتاق بازرگانی متروپولیتن مونترال، محترم رندی بویسونو، وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی، آغاز دوره رسمی تعامل برای تجدید استراتژی فدرال رشد گردشگری کانادا را اعلام کرد.

وزیر بواسنو با بخش گردشگری، همتایان استانی و منطقه ای و شرکای گردشگری بومی برای تجدید استراتژی و تعیین مسیری برای رشد، سرمایه گذاری و ثبات همکاری خواهد کرد. وزیر کشور همچنین از حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط ​​و چشم‌انداز خود برای صنعت گردشگری و هتلداری در سال‌های آینده خبر داد.

همه گیری COVID-19 تأثیر غیرقابل انکاری و منحصر به فردی بر گردشگری کانادا داشته است. برای کمک به صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی برای مقابله با چالش‌های دو سال گذشته، دولت کانادا ۲۳ میلیارد دلار حمایت اضطراری ارائه کرد. اکنون، با از سرگیری ایمن سفر و شروع به چرخش صنعت، یک بار در هر نسل فرصتی برای رونق گردشگری و رشد حتی قوی‌تر وجود دارد. دولت عمیقاً سرمایه گذاری کرده است تا صنعت گردشگری را دوباره شکوفا کند و به پتانسیل کامل خود به عنوان ایجاد شغل و محرک اقتصادی در جوامع سراسر کانادا دست یابد. همانطور که در بودجه 2022 اعلام شد، یکی از بسیاری از اقداماتی که به احیای مجدد گردشگری کمک می کند، تجدید استراتژی فدرال رشد گردشگری است.

این استراتژی بر روی حوزه‌های مهمی مانند چالش‌های نیروی کار و توسعه مقصد تمرکز خواهد داشت که از زمان راه‌اندازی اولین استراتژی در سال ۲۰۱۹ به طور فزاینده‌ای قابل توجه شده‌اند.

از ذینفعان گردشگری، صاحبان مشاغل و کارمندان، و همچنین اعضای عمومی دعوت می‌شود تا از استراتژی رشد فدرال جدید گردشگری بازدید کنند تا نظرات خود را ارائه دهند و به ایجاد پایه‌های آینده صنعت گردشگری کانادا کمک کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.