دولت کانادا در کارآفرینی سیاه پوستان در آلبرتا سرمایه گذاری می کند

دو سازمان تحت رهبری سیاهان آلبرتا 5.4 میلیون دلار بودجه فدرال از طریق صندوق ملی اکوسیستم برنامه کارآفرینی سیاه پوست دریافت خواهند کرد که از بیش از 300 کسب و کار حمایت می کند و برای 100 کارآفرین سیاه پوست آموزش می دهد. 16 فوریه 2022 – ادمونتون، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا کارآفرینان

کد خبر : 167196
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۲۴
دولت کانادا در کارآفرینی سیاه پوستان در آلبرتا سرمایه گذاری می کند


دو سازمان تحت رهبری سیاهان آلبرتا 5.4 میلیون دلار بودجه فدرال از طریق صندوق ملی اکوسیستم برنامه کارآفرینی سیاه پوست دریافت خواهند کرد که از بیش از 300 کسب و کار حمایت می کند و برای 100 کارآفرین سیاه پوست آموزش می دهد.

16 فوریه 2022 – ادمونتون، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا

کارآفرینان سیاه پوست در آلبرتا و سراسر کانادا کمک های مهمی به اقتصاد و جوامع خود می کنند. با این حال، آنها همچنان با نژادپرستی سیستماتیک و موانعی در راه اندازی و رشد کسب و کار خود مواجه هستند.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی پریری کانادا، و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، با دو سازمان تحت رهبری سیاهپوستان ملاقات کردند تا از دیدگاه آنها برای حمایت از کارآفرینی و ملاقات با آنها بشنوند. نیازهای صاحبان مشاغل سیاه پوست در سراسر غرب کانادا و اعلام کرد که یک سرمایه گذاری فدرال 5.4 میلیون دلاری برای کمک به آنها برای تبدیل این دیدگاه به واقعیت.

اقتصاد سالم اقتصادی است که در آن همه فرصت‌های برابر برای مشارکت و پیشرفت داشته باشند و هیچ‌کس در آن جا نمانند. دولت کانادا به تقویت اکوسیستم کارآفرینی برای کارآفرینان سیاه پوست کانادایی و صاحبان مشاغل ادامه می دهد. صندوق ملی اکوسیستم برنامه کارآفرینی سیاه از سازمان‌های غیرانتفاعی تحت رهبری سیاه‌پوستان برای توسعه خدمات جدید یا گسترش خدماتی که قبلاً ارائه می‌کنند، حمایت می‌کند. این سازمان‌ها به کارآفرینان کمک می‌کنند، فرصت‌های شبکه‌سازی، برنامه‌ریزی مالی و آموزش را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند تا رشد کنند و مشاغل با کیفیت ایجاد کنند.

دو سازمان دریافت کننده بودجه عبارتند از:

  • مزیت امپراتوری کانادا – ادمونتون، آلبرتا – 2.8 میلیون دلار برای ایجاد و ارائه برنامه پیشرفت تجارت سیاه دریافت می کند. این برنامه از کارآفرینی حمایت می کند و نیازهای کارآفرینان سیاه پوست و صاحبان مشاغل در مرکز و شمال آلبرتا را برآورده می کند. این برنامه تخصص و دانش را در اختیار صاحبان مشاغل سیاه پوست قرار می دهد تا به آنها کمک کند فرصت های تجاری را پیدا کنند و ایجاد کنند، به منابع مالی دسترسی پیدا کنند و کسب و کار خود را تقویت کنند.
  • بنیاد BIPOC – لثبریج، آلبرتا – 2.6 میلیون دلار برای ایجاد یک برنامه شتاب دهنده تجاری برای کارآفرینان سیاه پوست در غرب کانادا دریافت می کند. این شتاب دهنده در جنوب آلبرتا مستقر خواهد شد و از ابزارهای دیجیتال برای ارائه برنامه نویسی در سراسر آلبرتا، بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان و مانیتوبا استفاده خواهد کرد. این ابتکار به کارآفرینان در مراحل اولیه آموزش کسب و کار اساسی و رشد ارائه می دهد. همچنین صاحبان مشاغل سیاه پوست و کارآفرینان را با سرمایه گذاران مرتبط می کند.

انتظار می‌رود این سرمایه‌گذاری‌ها به حمایت از بیش از 300 کسب‌وکار برای راه‌اندازی و رشد در سراسر غرب کانادا کمک کند، و همچنین برای 100 کارآفرین سیاه‌پوست در سراسر آلبرتا آموزش دهد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.