دولت کانادا در پروژه های مهم زیرساخت فرهنگی در ادمونتون سرمایه گذاری می کند

ادمونتون ، 13 آگوست 2021 دولت کانادا درک می کند که زیرساخت های فرهنگی برای رفاه و نشاط جوامع ما چقدر ضروری است و متعهد است که گروه های فرهنگی و مجریان هنرهای سراسر کشور از حمایت لازم برای نشان دادن تجربیات هنری حرفه ای به کانادایی ها و استعداد و نوآوری هنرمندان و خالقان

کد خبر : 93095
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۶:۴۱
دولت کانادا در پروژه های مهم زیرساخت فرهنگی در ادمونتون سرمایه گذاری می کند


ادمونتون ، 13 آگوست 2021

دولت کانادا درک می کند که زیرساخت های فرهنگی برای رفاه و نشاط جوامع ما چقدر ضروری است و متعهد است که گروه های فرهنگی و مجریان هنرهای سراسر کشور از حمایت لازم برای نشان دادن تجربیات هنری حرفه ای به کانادایی ها و استعداد و نوآوری هنرمندان و خالقان ما را ارتقا دهید.

امروز ، جیم کار محترم ، نماینده ویژه در دشت ها ، به نمایندگی از استیون گیلبو ، وزیر میراث کانادا ، بیش از 4.2 میلیون دلار از سه پروژه زیربنایی فرهنگی در ادمونتون اعلام کرد. این سرمایه گذاری از طریق صندوق فضاهای فرهنگی کانادا انجام می شود.

مرکز موسیقی فرانسیس وینسپیر ، که بیشتر با نام مرکز وینسپیر شناخته می شود ، مبلغ 3،167،071 دلار برای ساخت و تجهیز سالن کنسرت جدید 550 صندلی Music Box دریافت می کند. جعبه موسیقی در مرکز خلاقیت موسیقی تامی بنکس ، ضمیمه جدیدی از مرکز وینسپیر قرار دارد. بودجه از خرید و نصب تجهیزات تخصصی ، از جمله سردرگمی و بنرهای درمان ، پشتیبانی می کند. تجهیزات صدا ، طرح ریزی ، ارتباطات و روشنایی ؛ و نصب یک سیستم صندلی انعطاف پذیر و قدرتمند.

تئاتر Rapid Fire مبلغ 800000 دلار برای تبدیل طبقه اصلی موزه تلفن سابق ، واقع در محله قدیمی ادمونتون در Old Strathcona ، به یک تئاتر 200 نفره دریافت می کند. فضای بازسازی شده شامل لابی ، تئاتر ، غرفه فناوری ، صحنه ، اتاق سبز ، فضای پشت صحنه و فضای کارگاهی خواهد بود. طبقه اصلی نیز شامل گیشه ، دفاتر کارکنان و اتاق جلسات می شود. تئاتر آتش سریع در طول سالها در بسیاری از مکانها در سراسر ادمونتون اجرا کرده است. این پروژه اولین باری است که سازمان می تواند یک فضای عملکرد اختصاصی را برای نیازهای ارائه خود سفارشی کند.

شهر ادمونتون از 308،159 دلار برای کارهای پیش ساخته ساختمان Iron Works ، تأسیسات 36000 فوت مربعی ساخته شده در 1909 ، واقع در The Quarters Downtown سود خواهد برد. این بودجه از فعالیت های مشاوره ای در زمینه طراحی و تجهیز ساختمان ، توسعه نقشه های نهایی معماری و مهندسی ، اجرای فرایند مناقصه ساخت و هزینه نهایی طراحی پشتیبانی می کند. پس از اتمام کار ، مستاجران اصلی ساختمان Iron Works طیف وسیعی از خدمات را به هنرمندان و سازمان های هنری و جشنواره ای در سراسر ادمونتون ارائه می دهند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.