دولت کانادا در پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که آگاهی از زوال عقل را افزایش می‌دهد و جوامعی را که شامل زوال عقل می‌شوند، ارتقا می‌دهد.

[ad_1] درک زوال عقل، غلبه بر انگ، و کاهش عوامل خطر 31 ژانویه 2022 | اتاوا، انتاریو | آژانس بهداشت عمومی کانادا بیش از یک سوم کانادایی ها نشان می دهند که از گفتن تشخیص زوال عقل به کارفرما، همسایگان یا سایرین در جامعه خود احساس ناراحتی می کنند. این یافته، ننگ پیرامون زوال عقل

کد خبر : 163344
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
دولت کانادا در پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که آگاهی از زوال عقل را افزایش می‌دهد و جوامعی را که شامل زوال عقل می‌شوند، ارتقا می‌دهد.

[ad_1]

درک زوال عقل، غلبه بر انگ، و کاهش عوامل خطر

31 ژانویه 2022 | اتاوا، انتاریو | آژانس بهداشت عمومی کانادا

بیش از یک سوم کانادایی ها نشان می دهند که از گفتن تشخیص زوال عقل به کارفرما، همسایگان یا سایرین در جامعه خود احساس ناراحتی می کنند. این یافته، ننگ پیرامون زوال عقل را برجسته می‌کند، که می‌تواند بر دید دیگران نسبت به افراد مبتلا به زوال عقل و نحوه تلقی آنها از خود تأثیر بگذارد. تقریباً 452000 کانادایی که با زوال عقل زندگی می کنند، چالشی است که بسیاری از کانادایی ها هر روز با آن مواجه هستند.

امروز، محترم ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، همراه با نماینده اوترمونت، راشل بندایان، بیش از 1.8 میلیون دلار بودجه برای سه پروژه در کبک اعلام کردند. این پروژه ها که از اجرای استراتژی ملی زوال عقل کانادا حمایت می کنند، آگاهی را در مورد زوال عقل با تمرکز بر کاهش خطر و انگ و بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به زوال عقل و مراقبین خانواده/دوست افزایش خواهند داد.

مرکز تخصصی تخصص‌شناسی در دروموندویل تا سقف 378597 دلار بودجه دریافت می‌کند تا بهترین شیوه‌ها برای کاهش ننگ و جوامع شامل زوال عقل را شناسایی کند که به عنوان مبنایی برای ویدیوها و آموزش‌های آنلاین برای افزایش آگاهی و افزایش درک در مورد زوال عقل در میان استفاده می‌شود. جمعیت عمومی و اولین پاسخ دهندگان در St-Jean-sur-Richelieu.

لوسیلاب، مستقر در مونترال، تا 716000 دلار برای تولید یک برنامه مربیگری ملی برای آموزش کانادایی های در معرض خطر 45 تا 70 ساله در مورد عوامل خطر زوال عقل و ایجاد انگیزه در آنها برای اتخاذ عادات سبک زندگی سالم با حمایت مداوم از مشاوران از راه دور دریافت می کند. این برنامه روی ورزش، تغذیه، و تعامل شناختی تمرکز خواهد کرد و به هر دو زبان رسمی در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها در دسترس خواهد بود.

دانشگاه مک گیل تا 758,430 دلار برای انطباق و ارتقای برنامه آموزشی دوزبانه آموزشی زوال عقل دانشگاه مک گیل با زمینه فعلی COVID-19، با استفاده از یک پلت فرم یادگیری مجازی برای آموزش و حمایت از شرکای مراقبت از خانواده/دوستان افرادی که مبتلا به زوال عقل هستند، دریافت خواهد کرد. برنامه آموزش زوال عقل دانشگاه مک گیل به جوامع مختلف در مونترال و همچنین جوامع دورافتاده در روستاهای کبک خواهد رسید.

در سطح ملی، آژانس سلامت عمومی کانادا (PHAC) این پروژه ها را از طریق صندوق استراتژیک دمانس (DSF) و همچنین سرمایه گذاری جامعه دمانس (DCI) تامین می کند. پروژه‌های DSF و DCI طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش خواهند داد، از جمله افزایش آگاهی در مورد زوال عقل، کمک به کاهش خطر ابتلا به زوال عقل، مقابله با انگ، تشویق جوامع فراگیر دمانس، و بهبود زندگی افراد مبتلا به زوال عقل و همچنین افراد مبتلا به زوال عقل. از خانواده، دوست و مراقبانشان.

دولت ما 50 میلیون دلار در طول 5 سال برای حمایت از اجرای عناصر کلیدی اولین استراتژی ملی زوال عقل کانادا، استراتژی زوال عقل برای کانادا: با هم آرزو داریم، متعهد شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.