دولت کانادا در صادرات کلزا، رشد و تنوع سرمایه گذاری می کند

21 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا صنعت کلزای کانادا به بازارهای بین المللی متکی است و حدود 90 درصد کلزای کشت شده در کانادا صادر می شود. دولت کانادا در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که تولیدکنندگان کلزا از دسترسی پایدار و متنوع به بازار محصولات

کد خبر : 145663
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
دولت کانادا در صادرات کلزا، رشد و تنوع سرمایه گذاری می کند


21 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

صنعت کلزای کانادا به بازارهای بین المللی متکی است و حدود 90 درصد کلزای کشت شده در کانادا صادر می شود. دولت کانادا در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که تولیدکنندگان کلزا از دسترسی پایدار و متنوع به بازار محصولات باکیفیت کلزا ما بهره مند می شوند.

امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، از سرمایه گذاری بیش از 1.8 میلیون دلاری به شورای کانولا کانادا (CCC) تحت برنامه AgriMarketing برای تقویت صادرات و اطمینان از اینکه بخش می تواند از مزایای کامل استفاده کند، خبر داد. فرصت های دسترسی به بازار در سراسر جهان

CCC از این بودجه برای ادامه تقویت ترویج مزایای محصولات کانولا در آسیا و آمریکای شمالی استفاده خواهد کرد. انتظار می رود که این پروژه امکان دسترسی بیشتر آموزشی به مزایای محصولات کانولا و توانایی دستیابی به بازارهای بالقوه جدید در آسیا را فراهم کند.

سرمایه گذاری امروز به صنعت کانولا کمک می کند تا هدف CCC را برای رسیدن به 26 میلیون تن تولید کلزا تا سال 2025 انجام دهد. این امر از هدف خود دولت کانادا برای گسترش صادرات محصولات کشاورزی به 75 میلیارد دلار تا سال 2025 حمایت می کند و با تنوع تجاری 1.1 میلیارد دلاری کانادا همسو می شود. استراتژی برای کمک به کسب و کارهای کانادایی برای دسترسی به بازارهای جدید.

این سرمایه‌گذاری بر اساس دو اطلاعیه قبلی AgriMarketing کلزا، به مبلغ تقریباً 13 میلیون دلار، با تمرکز مداوم بر ارتقای مزایای سلامتی کانولا و تأثیرات مثبت استفاده از روغن، کنجاله و دانه کانولا است. CCC همچنین قصد دارد از اشتهای رو به رشد برای روغن‌ها و پروتئین‌های سالم‌تر در بازارهای جدید و موجود سرمایه‌گذاری کند.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.