دولت کانادا حمایت از مشاغل کوچک و متوسط ​​ابتکاری و اولیه در بریتیش کلمبیا را برجسته می کند

[ad_1] طی دو سال گذشته ، برنامه کمک صنعتی تحقیقاتی بیش از 115.2 میلیون دلار در شرکت های مبتکرانه BC حمایت از مشاغل خوب در استان سرمایه گذاری کرده است. 28 جولای 2021 – ونکوور ، بریتیش کلمبیا همانطور که کانادایی ها به دنبال بهبود اقتصادی هستند ، شرکت های کوچک و متوسط ​​کانادا (SME)

کد خبر : 97280
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۴۳
دولت کانادا حمایت از مشاغل کوچک و متوسط ​​ابتکاری و اولیه در بریتیش کلمبیا را برجسته می کند

[ad_1]

طی دو سال گذشته ، برنامه کمک صنعتی تحقیقاتی بیش از 115.2 میلیون دلار در شرکت های مبتکرانه BC حمایت از مشاغل خوب در استان سرمایه گذاری کرده است.

28 جولای 2021 – ونکوور ، بریتیش کلمبیا

همانطور که کانادایی ها به دنبال بهبود اقتصادی هستند ، شرکت های کوچک و متوسط ​​کانادا (SME) ستون فقرات رشد اقتصادی جوامع سراسر کشور خواهند بود. این شرکت ها در حال حاضر از بیش از 10 میلیون شغل برای کارگران کانادایی حمایت می کنند و بسیاری از آنها به منظور بهبود زندگی کانادایی ها و ایجاد نوآوری و فناوری به کشفیات پیشگامانه دست یافته اند. برای دستیابی به موفقیت های بیشتر ، این شرکت ها برای به دست آوردن سرمایه ، افزایش تخصص و افزایش نیاز به بودجه ، مشاوره و ارتباط دارند.

امروز ، فرانسوا فیلیپ شامپاین ، وزیر نوآوری ، علم و صنعت ، از شرکت Aspect Biosystems Ltd. ، شرکتی که از طریق شورای تحقیقات ملی برنامه کمکهای صنعتی صنعتی کانادا (NRC IRAP) پشتیبانی می کند ، بازدید کرد تا نحوه ارائه خدمات دولت را مشخص کند. پشتیبانی مهم از SME های مبتکرانه بریتیش کلمبیا. Aspect Biosystems مبلغ 1،122،127 دلار برای حمایت از دو پروژه نوآورانه دریافت می کند: ادغام فناوری چاپ بیولوژیکی سه بعدی منحصر به فرد برای توسعه بافت های درمانی قلبی و لوزالمعده قابل کاشت. و توسعه فناوری های جدید چاپ سه بعدی که امکان ساخت بافت های قابل کاشت را فراهم می کند که می توانند در ارگانیسم های زنده پیوند خورده و عروق شوند.

برخی از پروژه های قابل توجه دیگر مبتنی بر BC برای استفاده از کمک های مالی تحقیق و توسعه برنامه عبارتند از:

  • AbCellera Biologics برای توسعه ، اعتبار سنجی و ادغام فناوری های جدید تا زمینه ای برای کشف آنتی بادی ها برای درمان های بیوتراپی نسل بعدی تا سقف 2،617،300 دلار دریافت می کند.
  • MineSense Technologies Ltd. مبلغ 2.950.000 دلار برای طراحی ، توسعه و آزمایش سیستم سنجش مواد فله متصل به دیجیتال برای عملیات معدن دریافت می کند.
  • Semiosbio Technologies Inc. برای توسعه داده های دقیق اقلیم و خدمات مبتنی بر مدل زراعی برای هکتار در باغهای میوه و آجیل که دارای سنسورهای آب و هوایی کم یا بدون آن هستند ، تا 2،490،000 دلار دریافت می کند. این شامل ادغام فناوری جدید حسگر بی سیم توزیع شده و مدل های زراعی محاسبه شده از داده های ریز اقلیم واقعی و پیش بینی شده است.

طی دو سال گذشته ، NRC IRAP خدمات مشاوره ای و بیش از 115.2 میلیون دلار بودجه تحقیق و توسعه به SME های مستقر در BC ارائه داده است ، به آنها کمک می کند تا رشد کنند ، ظرفیت نوآوری خود را افزایش داده و ایده ها را با موفقیت به بازار عرضه کنند.

در طول بیماری همه گیر COVID-19 ، برنامه کمک نوآوری برای کمک به شرکت های نوآور برای باز نگه داشتن درهای خود ، نگه داشتن کارکنان خود در حقوق و دستمزد و بهبود سریع وضع شد. بیش از 400 شرکت نوآور در بریتیش کلمبیا در حدود 73 میلیون دلار تحت این برنامه حمایت کرده اند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.