دولت کانادا تعلیق رکوردها را مقرون به صرفه تر می کند

[ad_1] 21 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو دولت کانادا متعهد به رفع موانع برای ادغام مجدد ایمن و موفق افراد دارای سوابق کیفری که دوران محکومیت خود را سپری کرده اند و زندگی مطیع قانون دارند، می باشد. امروز، وزیر ایمنی عمومی، محترم مارکو مندیچینو، اعلام کرد که دولت با کاهش قابل توجه هزینه درخواست،

کد خبر : 145780
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۵:۱۷
دولت کانادا تعلیق رکوردها را مقرون به صرفه تر می کند

[ad_1]

21 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

دولت کانادا متعهد به رفع موانع برای ادغام مجدد ایمن و موفق افراد دارای سوابق کیفری که دوران محکومیت خود را سپری کرده اند و زندگی مطیع قانون دارند، می باشد.

امروز، وزیر ایمنی عمومی، محترم مارکو مندیچینو، اعلام کرد که دولت با کاهش قابل توجه هزینه درخواست، تعلیق رکورد (که قبلا به عنوان “بخشش” شناخته می شد) مقرون به صرفه تر خواهد بود. از اول ژانویه 2022، هزینه درخواست برای تعلیق رکورد 50 دلار خواهد بود که از هزینه فعلی 657.77 دلار کاهش می یابد.

هزینه به طور قابل توجهی پایین تر، دسترسی به تعلیق رکورد را، به ویژه برای افرادی که درآمد کمتری دارند، بهبود می بخشد. تعلیق سابقه به حذف انگ سابقه کیفری کمک می‌کند تا مردم بتوانند به مسکن، اشتغال، تحصیل و فرصت‌های داوطلبانه دسترسی داشته باشند که کلید ادغام مجدد امن و موفق آنها به عنوان اعضای سازنده جامعه است. به این ترتیب، تعلیق رکورد امنیت عمومی را از طریق کاهش مجدد جرم و قربانی شدن بهبود می بخشد.

علاوه بر این، همانطور که در 10 ژوئن 2021 اعلام شد، دولت:

  • در نوسازی برنامه برای هیئت آزادی مشروط کانادا سرمایه گذاری کنید، از جمله با توسعه یک پورتال آنلاین جدید برای ساده تر و سریعتر کردن روند درخواست.
  • 22.2 میلیون دلار در مدت 5 سال به سازمان‌های مبتنی بر جامعه برای ارائه خدمات پشتیبانی برای کمک به مردم برای تکمیل برنامه‌های تعلیق رکورد و افزایش آگاهی از این خدمات پشتیبانی ارائه دهید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که افرادی که برای تعلیق رکوردها درخواست می کنند به اطلاعات صحیح در مورد فرآیند تعلیق رکورد دسترسی دارند و اتکا به شرکت های ثالث و انتفاعی که هزینه های بالایی دریافت می کنند را کاهش می دهد.

در تلاش برای از بین بردن بیشتر موانع برای ادغام مجدد ایمن و موفق، دولت به بررسی توقیف خودکار برخی از سوابق جنایی برای کسانی که بدون جرم زندگی می کنند، با مشورت استان ها، مناطق و شهرداری ها، و همچنین سایر سهامداران کلیدی عدالت کیفری، ادامه خواهد داد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.