دولت کانادا بیش از 3.5 میلیون دلار از دانشگاه بریتیش کلمبیا – موسسه BioProducts حمایت می کند

[ad_1] بودجه این موسسه به توسعه محصولات بیولوژیکی برای جایگزینی پلاستیک های یکبار مصرف کمک می کند 12 آگوست 2021 – ساری ، بریتیش کلمبیا – توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا بخش خمیر و کاغذ جزء کلیدی صنعت جنگلداری بریتیش کلمبیا است که سهم مهمی در اقتصاد استان داشته است. با این حال ، چالش

کد خبر : 91823
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۳:۰۷
دولت کانادا بیش از 3.5 میلیون دلار از دانشگاه بریتیش کلمبیا – موسسه BioProducts حمایت می کند

[ad_1]

بودجه این موسسه به توسعه محصولات بیولوژیکی برای جایگزینی پلاستیک های یکبار مصرف کمک می کند

12 آگوست 2021 – ساری ، بریتیش کلمبیا – توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا

بخش خمیر و کاغذ جزء کلیدی صنعت جنگلداری بریتیش کلمبیا است که سهم مهمی در اقتصاد استان داشته است. با این حال ، چالش های جهانی مانند کاهش تقاضا ، کاهش قیمت ها و کمبود عرضه در سال های اخیر این بخش را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار داده است. به همین دلیل است که دولت کانادا برای حمایت از مشاغل BC و تحریک رشد در جوامع روستایی با حمایت از تبدیل صنعت کاغذ و کاغذ به تولید کننده محصولات بیولوژیکی متنوع که ردپای کربن استان را نیز کاهش می دهد ، اقدام می کند.

امروز ، ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول توسعه اقتصادی اقیانوس آرام ، کانادا ، بیش از 3.5 میلیون دلار از حمایت فدرال از موسسه BioProducts دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) خبر داد.

این بودجه از توسعه ، افزایش و تولید محصولات بیولوژیکی پایدار مانند فیلترها ، چسب ها ، مواد سبک و تجهیزات حفاظتی شخصی ، با کمک فناوری های کم خطر و تجاری سازی محصولات و راه حل های زیستی حمایت می کند. با استفاده از ضایعات و بقایای جنگل های BC ، این رویکرد جایگزینی برای محصولات پلاستیکی و یکبار مصرف ایجاد می کند.

بخش خمیر کاغذ و کاغذ در سال های اخیر با چالش های رقابتی جهانی روبرو بوده است و کارخانه های تولید خمیر کاغذ و کاغذ در BC باید به نوآوری خود ادامه دهند تا رقابتی باقی بمانند. موسسه BioProducts UBC در زمینه جهانی خود در بین سه رتبه برتر جهانی قرار دارد. این کار به آسیاب های استان کمک می کند تا به کارخانه های تولیدات زیستی یا پالایشگاه های زیستی تبدیل شوند و مواد پایداری برای استفاده در زمینه پزشکی ، مراقبت شخصی ، فیلتراسیون ، حفاظت از محصولات و سایر صنایع ایجاد کنند.

دولت کانادا متعهد است که از سرمایه گذاری پایدار با سرمایه گذاری در مشاغل BC و کاهش ردپای زیست محیطی ما حمایت کند. این پروژه با اولویت های دولت فدرال در زمینه توسعه فناوری پاک ، تولید پیشرفته و پردازش ارزش افزوده منابع طبیعی مطابقت دارد و در عین حال به پیشرفت اقتصاد دایره ای و تجدیدپذیر و رشد اکوسیستم زیست نوآوری BC کمک می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.