دولت کانادا بیش از 20 میلیون دلار سرمایه گذاری در زمینه فناوری پاک ، اقتصاد دیجیتال ، علوم بهداشتی و کشاورزی با ارزش افزوده اعلام کرد

[ad_1] پشتیبانی به شرکت های بریتیش کلمبیا کمک می کند تا در کانادا و سراسر جهان نوآوری ، افزایش و گسترش دهند 4 اوت 2021 – دلتا ، بریتیش کلمبیا – تنوع اقتصادی غربی کانادا شرکت های کوچک و متوسط ​​نوآورانه (SMEs) در سراسر بریتیش کلمبیا در زمینه های فناوری پاک ، اقتصاد دیجیتال ،

کد خبر : 90483
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
دولت کانادا بیش از 20 میلیون دلار سرمایه گذاری در زمینه فناوری پاک ، اقتصاد دیجیتال ، علوم بهداشتی و کشاورزی با ارزش افزوده اعلام کرد

[ad_1]

پشتیبانی به شرکت های بریتیش کلمبیا کمک می کند تا در کانادا و سراسر جهان نوآوری ، افزایش و گسترش دهند

4 اوت 2021 – دلتا ، بریتیش کلمبیا – تنوع اقتصادی غربی کانادا

شرکت های کوچک و متوسط ​​نوآورانه (SMEs) در سراسر بریتیش کلمبیا در زمینه های فناوری پاک ، اقتصاد دیجیتال ، علوم بهداشتی و کشاورزی با ارزش افزوده در حال پیشرفت هستند. دولت کانادا با حمایت از این شرکت های کوچک و متوسط ​​، اقتصاد غرب کانادا را تقویت و تقویت می کند.

امروز تری راش ، دبیر پارلمانی وزیر شیلات ، اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا و وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی (BC) ، به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول تنوع اقتصادی غربی کانادا ، اعلام کرد که 10 شرکت از طریق برنامه Business Scale-up and بهره وری (BSP) برای رشد این بخش های نوظهور حمایت خواهند کرد.

مجموعاً ، این شرکت ها مجموعاً 20،699،782 دلار ، از جمله 4،000،000 دلار برای Big Mountain Foods Ltd. (BMF) دریافت خواهند کرد تا عملیات خود را با انتقال به تأسیسات بزرگتر واقع در دلتا ، قبل از میلاد به منظور پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای محصولات خود ، گسترش دهند. این شرکت همچنین از این بودجه برای تجاری سازی خط تولید نوآورانه توفو نخودچی جدید و اجرای طرح بازاریابی جدید استفاده خواهد کرد. این پروژه با هدف تولید 100 درصدی محصولات ساخت کانادا ، مزایای زنجیره تامین را برای بخش پروتئین گیاهی کشور فراهم می کند. حمایت از BMF با اولویت های خوشه کشاورزی و ارزش افزوده WD و محصولات غذایی مطابقت دارد.

Hyper Hippo Entertainment Ltd. (HHE) مستقر در Kelowna یکی دیگر از شرکت هایی است که از طریق برنامه BSP برای گسترش بین المللی در بازارهای جدید جهانی پشتیبانی می کند. بودجه 2،804،000 دلار به HHE این امکان را می دهد تا بازیهای افزایشی تلفن همراه ایجاد و منتشر کند که بدون نیاز به تعامل مداوم با بازیکن پیشرفت می کند. پشتیبانی فدرال همچنین به این شرکت کمک می کند بازی های محبوب تلفن همراه خود را در چندین کشور غیر انگلیسی زبان تبلیغ کند. برنامه ها شامل ارزیابی بازار برای شناسایی بازارهای هدف ، اتخاذ منابع فرهنگی برای مرتبط سازی بازی ها به زبان های خارجی و توسعه استراتژی های فروش و ایجاد مشارکت است.

حمایت از شرکتهای نوآور در بخشهای مختلف کلیدی در غرب کانادا در اولویت تنوع اقتصادی غربی کانادا (WD) است. WD با ارائه بودجه بدون بهره و قابل بازپرداخت برای کمک به رشد و توسعه شرکت های واجد شرایط ، تعهد دولت خود را در جهت توسعه اقتصاد غرب کانادا از طریق نوآوری منطقه ای انجام می دهد. در بریتیش کلمبیا ، این سرمایه گذاری ها به ایجاد بیش از 300 شغل جدید برای طبقه متوسط ​​کانادایی کمک می کند و رونق کانادا را برای دهه های آینده تضمین می کند.

پروژه های اعلام شده امروز عبارتند از:

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.