دولت کانادا بیش از 2.5 میلیون دلار برای حمایت از مشاغل ویندزور تحت تأثیر محاصره غیرقانونی سرمایه گذاری می کند

[ad_1] پشتیبانی برای کمک به بهبود بیش از 200 کسب و کار ویندزور با بازگشایی پس از محاصره پل سفیر 1 آوریل 2022 – ویندزور، انتاریو محاصره غیرقانونی که پل سفیر را تعطیل کرد، به مشاغل محلی در ویندزور آسیب زد. بسیاری از این مشاغل کوچک مجبور به تعطیلی شدند یا نتوانستند در سطوح عادی

کد خبر : 186471
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
دولت کانادا بیش از 2.5 میلیون دلار برای حمایت از مشاغل ویندزور تحت تأثیر محاصره غیرقانونی سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

پشتیبانی برای کمک به بهبود بیش از 200 کسب و کار ویندزور با بازگشایی پس از محاصره پل سفیر

1 آوریل 2022 – ویندزور، انتاریو

محاصره غیرقانونی که پل سفیر را تعطیل کرد، به مشاغل محلی در ویندزور آسیب زد. بسیاری از این مشاغل کوچک مجبور به تعطیلی شدند یا نتوانستند در سطوح عادی فعالیت کنند که منجر به زیان مالی شد. دولت کانادا به این کسب و کارها کمک مالی می کند زیرا آنها از تأثیر این محاصره غیرقانونی بهبود می یابند. از آغاز همه‌گیری، دولت کانادا از مشاغل و جوامع کوچک حمایت کرده است و به کمک آنها با حمایت‌هایی که برای بهبودی نیاز دارند، ادامه خواهد داد.

امروز، به نمایندگی از هلنا جاکز، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario)، ایرک کوسمیرچیک، عضو پارلمان ویندزور-تکومسه، بیش از 2.5 میلیون دلار حمایت دولت کانادا از کسب و کارهای آسیب دیده را اعلام کرد. و در نزدیکی راهرو جاده کلیسای هورون که در نتیجه محاصره غیرقانونی با مشکلاتی مواجه شد.

با این بودجه FedDev Ontario، مرکز کسب و کار کوچک و کارآفرینی، بخشی از Invest WindsorEssex، به مشاغل کوچک کمک های غیرقابل بازپرداخت تا سقف 10000 دلار برای هزینه هایی که توسط سایر برنامه های فدرال پوشش داده نمی شود، ارائه می دهد. این ابتکار همچنین با همکاری شهر ویندزور، اتاق بازرگانی منطقه ای ویندزور-اسکس و گردشگری جزیره ویندزور اسکس پله خواهد بود.

این حمایت تضمین می کند که مشاغل محلی و کوچک می توانند هزینه هایی مانند آب و برق، بیمه، هزینه های بانکی، از دست دادن موجودی (مانند غذای فاسد)، دستمزد، اجاره، و سایر هزینه های فوق العاده مربوط به تعمیر یا حفاظت از یک کسب و کار را جبران کنند. تظاهرات

برای حمایت از آسیب پذیرترین مشاغل کوچک، متقاضیان واجد شرایطی که تحت تأثیر تظاهرات قرار گرفته اند باید معیارهای زیر را رعایت کنند: در امتداد و نزدیک کریدور جاده کلیسای هورون واقع شوند. در طول محاصره نتوانسته اند کسب و کار خود را در سطوح عادی اداره کنند. دارای کمتر از 100 کارمند؛ قصد ارائه خدمات حضوری به مشتریان را در طول تظاهرات داشتند و نتوانستند در کوتاه مدت به خدمات مجازی منتقل شوند. و در زمان درخواست کاملاً باز باشد، در حال فعالیت و ارائه خدمات حضوری باشد.

جزئیات بیشتر در مورد معیارهای واجد شرایط بودن در وب سایت مرکز کسب و کار کوچک و کارآفرینی موجود است.

دولت کانادا به کسب و کارهای کوچک و جوامع محلی کمک می کند تا بهبود یابند، و بهبود اقتصادی قوی و انعطاف پذیری را برای کانادایی ها ایجاد می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.