دولت کانادا بودجه ای را برای مقابله با خشونت های جنسیتی و پیشبرد برابری جنسیتی اعلام کرد

6 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – زنان و برابری جنسیتی کانادا هر کس حق دارد بدون خشونت زندگی کند. به طور غیرقابل قبولی ، تعداد زیادی از مردم در کانادا به دلیل جنسیت ، بیان جنسیت ، هویت جنسیتی یا جنسیت درک شده ، هر روز به خشونت ادامه می دهند. این مسئله

کد خبر : 92652
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
دولت کانادا بودجه ای را برای مقابله با خشونت های جنسیتی و پیشبرد برابری جنسیتی اعلام کرد


6 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – زنان و برابری جنسیتی کانادا

هر کس حق دارد بدون خشونت زندگی کند. به طور غیرقابل قبولی ، تعداد زیادی از مردم در کانادا به دلیل جنسیت ، بیان جنسیت ، هویت جنسیتی یا جنسیت درک شده ، هر روز به خشونت ادامه می دهند. این مسئله فقط با همه گیری COVID-19 در جوامع سراسر کشور تشدید شده است. به همین دلیل است که دولت کانادا برای مقابله و جلوگیری از خشونت های جنسیتی در همه اشکال آن با شرکای خود همکاری می کند.

از ابتدای شیوع همه گیر ، دولت کانادا اقدامات سریعی را برای حمایت از سازمان های خط مقدم ارائه خدمات و حمایت های اساسی به زنان و خانواده های آنها که از طریق بودجه اضطراری COVID-19 در حال تجربه خشونت جنسیتی هستند ، انجام داده است.

امروز ، مریم مونسف ، وزیر زنان و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی ، موافقت نامه هایی را اعلام کرد که طی دو سال تقریباً 200 میلیون دلار به سرپناه ها ، مراکز تجاوز جنسی و سازمان های حمایت کننده از زنان و کودکانی که از خشونت رنج می برند ، منتقل می شود. این امر باعث می شود که این سازمان های خط مقدم در ارائه خدمات و حمایت های نجات دهنده به افرادی که بیشترین نیاز را دارند ادامه دهند. برای تحویل سریع این وجوه مورد نیاز در سراسر کشور ، زنان و برابری جنسیتی کانادا با پناهگاه های زنان کانادا ، بنیاد زنان کانادایی و دولت کبک همکاری خواهند کرد.

وزیر کشور برای تسریع پیشرفت به سوی برنامه اقدام ملی در زمینه خشونت های جنسیتی که در بودجه 2021 متعهد شده بود ، 27.3 میلیون دلار اعلام کرد. حمایت از 72 پروژه برای مقابله با خشونت جنسیتی در سراسر کانادا. علاوه بر این ، او مبلغی بالغ بر 2 میلیون دلار برای پروژه ای دو ساله که به خشونت جنسیتی در م institutionsسسات پس از متوسطه پرداخته و از آن جلوگیری می کند ، اعلام کرد که از طریق Possibility Seeds تحویل داده می شود.

برای تقویت بیشتر این کار ، بودجه 2021 14 میلیون دلار برای یک دبیرخانه اختصاصی و 11 میلیون دلار برای تحقیقات مربوط به خشونت جنسیتی اختصاص داده است. تأسیس دبیرخانه امکان ارائه شواهد قوی ، بسیج دانش ، افزایش هماهنگی و همکاری در داخل و خارج از حوزه های قضایی ، تقویت تعامل با ذینفعان و رویکردهای پاسخگویی مشترک را فراهم می آورد. این تحقیقات مبتنی بر جامعه با همکاری سازمان های اجتماعی که بیشترین خطر را برای خشونت جنسیتی دارند ، شامل زنان سیاه پوست و نژادپرست ، زنان بومی ، زنان دارای معلولیت و زنان LGBTQ2 انجام می شود.

وزیر منصف که از اعلامیه مشترک ژانویه 2021 برای کانادا عاری از خشونت مبتنی بر جنسیت برخوردار است ، از ادامه همکاری با استانها و سرزمینها تا 2.8 میلیون دلار برای هشت پروژه مشترک برای مقابله با خشونت جنسیتی در بریتیش کلمبیا ، نیوبرانزویک ، نوا اسکوشیا خبر داد. ، جزیره پرنس ادوارد و یوکان.

برای حمایت از تعهد دولت کانادا به 2021 زنان ، دختران و دختران بومی مفقود و قاتل ، و برنامه اقدام ملی 2SLGBTQQIA+ People ، فراخوان پیشنهادات برای تقویت ظرفیت زنان بومی و سازمان های 2SLGBTQQIA+ برای ارائه جنسیت در اواخر ماه جاری اعلام می شود. برنامه های پیشگیری از خشونت

علاوه بر این ، وزیر منصف با خوشحالی اعلام می کند که حداکثر 6.2 میلیون دلار به مجمع ملل اول اعطا می شود تا زنان ملل اول را تقویت کرده و رهبری و مشارکت دموکراتیک آنها را افزایش دهد. همچنین بودجه ای به Pauktuutit و زنان ملت متیس ارائه می شود تا برنامه هایی را برای انجام این کار در جوامع مربوطه تدوین کنند.

سرانجام ، برای حمایت بیشتر از رهبری زنان ، وزیر مونسف همچنین مبلغ 693،000 دلار برای مشارکت کانادایی برای سلامت زنان و کودکان (CanWaCH) اعلام کرد تا از مجموعه ای از رویدادها در دو سال آینده حمایت کند که سازمان های فمینیستی و رهبران جامعه را گرد هم می آورد. این رویدادها زمینه ای را برای جنبش زنان کانادا فراهم می کند که با همه تنوع خود برای تقویت ارتباطات و همکاری نزدیکتر برای ایجاد کانادایی عادلانه تر ، قوی تر و عادلتر گرد هم آیند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.