دولت کانادا بودجه ای را برای رشد بازار داخلی مرغ و بوقلمون اعلام می کند

[ad_1] 25 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا کشاورزان مرغ و بوقلمون کانادا با بالاترین کیفیت محصولات را به کانادایی ها تحویل می دهند. دولت کانادا با حمایت از تلاش‌های صنعت برای رشد بازارهای داخلی بوقلمون و مرغ، به کشاورزان کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را توسعه دهند

کد خبر : 183479
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
دولت کانادا بودجه ای را برای رشد بازار داخلی مرغ و بوقلمون اعلام می کند

[ad_1]

25 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

کشاورزان مرغ و بوقلمون کانادا با بالاترین کیفیت محصولات را به کانادایی ها تحویل می دهند. دولت کانادا با حمایت از تلاش‌های صنعت برای رشد بازارهای داخلی بوقلمون و مرغ، به کشاورزان کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را توسعه دهند و از رونق مستمر بخش کشاورزی کانادا اطمینان حاصل کنند.

امروز، فرانسیس دروین، دبیر پارلمانی وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، به نمایندگی از وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی ماری کلود بیبو، بودجه 3.5 میلیون دلاری تحت برنامه توسعه بازار برای کشاورزان ترکیه ای کانادا و مرغ را اعلام کرد. کشاورزان کانادا تامین مالی از طریق این برنامه به افزایش تقاضای داخلی و مصرف محصولات بوقلمون و مرغ کانادایی از طریق فعالیت‌های تبلیغاتی تحت رهبری صنعت کمک می‌کند که محصولات و تولیدکنندگان کانادا را متمایز می‌کند و از شهرت کانادا برای محصولات مرغداری با کیفیت بالا استفاده می‌کند.

بوقلمون کشاورزان کانادا تا 2.5 میلیون دلار برای افزایش آگاهی مصرف کنندگان کانادایی در مورد مزایای گوشت بوقلمون به عنوان پروتئین اولیه و جایگزین دریافت خواهند کرد.

مرغداران کانادا تا 1 میلیون دلار دریافت خواهند کرد تا به کانادایی ها برتری مرغ کانادایی و تعهد کشاورزانی را که آنها را به ارائه مرغ ایمن و با کیفیت بالا پرورش می دهند، ارتقا دهند.

بودجه تحت برنامه توسعه بازار نقش مهمی در تقویت رقابت پذیری صنعت طیور ایفا می کند و در عین حال تعهد کشاورزان ما به ارائه بهترین محصول برای خانواده های کانادایی را برجسته می کند. این سرمایه‌گذاری‌ها به تضمین رشد و شکوفایی مستمر مرغ‌داران ما کمک می‌کند که به قوی و سرزنده نگه داشتن جوامع روستایی کانادا کمک می‌کنند.

دولت کانادا متعهد به ارائه غرامت کامل و منصفانه به بخش های تحت مدیریت عرضه برای امتیازات دسترسی به بازار است که تحت توافقنامه جامع و پیشرو برای مشارکت ترانس پاسیفیک ارائه شده است. رشد این صنعت منجر به افزایش فروش و رشد اقتصادی برای تضمین یک بخش کشاورزی انعطاف پذیر خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.