دولت کانادا به دنبال بازخورد در مورد اقدامات جدید برای کاهش آلودگی ناشی از دفن زباله های کانادا است

[ad_1] 28 ژانویه 2022 – گاتینو، کبک محل دفن زباله های جامد شهری مسئول تقریباً یک چهارم انتشار گاز متان در کانادا است. متان – که هنگام تجزیه مواد آلی تشکیل می شود – یک گاز گلخانه ای است که هشتاد و شش برابر بیشتر از دی اکسید کربن در گرمایش جهانی در یک دوره

کد خبر : 161968
تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
دولت کانادا به دنبال بازخورد در مورد اقدامات جدید برای کاهش آلودگی ناشی از دفن زباله های کانادا است

[ad_1]

28 ژانویه 2022 – گاتینو، کبک

محل دفن زباله های جامد شهری مسئول تقریباً یک چهارم انتشار گاز متان در کانادا است. متان – که هنگام تجزیه مواد آلی تشکیل می شود – یک گاز گلخانه ای است که هشتاد و شش برابر بیشتر از دی اکسید کربن در گرمایش جهانی در یک دوره بیست ساله نقش دارد. متان همچنین یک آلاینده قابل توجه هوا است و به ایجاد مه دود کمک می کند، که تخمین زده می شود سالانه عامل نیم میلیون مرگ زودرس در جهان باشد.

وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوا، استیون گیلبولت، امروز از آغاز رایزنی‌ها در مورد دو اقدام مهم برای کاهش انتشار گاز متان از محل‌های دفن زباله خبر داد. کاهش این انتشارات به دولت کانادا کمک می کند تا به اهداف سال 2030 خود برای کاهش انتشار کلی گازهای گلخانه ای به میزان 40 تا 45 درصد کمتر از سطح 2005 و کاهش انتشار متان تا 30 درصد به عنوان بخشی از تعهد خود به تعهد جهانی متان دست یابد.

دولت به دنبال نظرات عمومی و ذینفعان در مورد این پیش نویس است بازیابی و تخریب متان دفن زباله پروتکل توسعه یافته برای استفاده تحت مقررات سیستم اعتباری افست گازهای گلخانه ای (کانادا). آخرین عنصر پیشنهادی سیستم جبران گازهای گلخانه ای فدرال (GHG) مشوق های مالی را در قالب اعتبار برای اپراتورهای دفن زباله برای استفاده از فناوری هایی که انتشار متان را کاهش می دهد، فراهم می کند. اپراتورهای دفن زباله می توانند اعتبارات جبرانی برای جذب متان از عملیات خود و از بین بردن آن یا تبدیل آن به انرژی با فناوری هایی مانند فلرها، بویلرها، توربین ها و موتورها ایجاد کنند. آخرین مهلت ارسال نظرات 18 فوریه 2022 است.

دولت همچنین از کانادایی ها دعوت می کند تا بازخورد خود را در مورد یک مقاله بحث با عنوان ارائه دهند کاهش انتشار متان از محل دفن زباله های جامد شهری کانادا. مقررات جدیدی برای افزایش تعداد محل های دفن زباله که برای کاهش انتشار متان اقدام می کنند و اطمینان حاصل می کنند که محل های دفن زباله به حداکثر رساندن بازیافت متان را انجام می دهند، پیشنهاد شده است. علاوه بر این، دولت به دنبال اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این مقررات می‌تواند از طریق افزایش انحراف زباله‌های زیست تخریب‌پذیر و افزایش استفاده از متان محل دفن زباله به عنوان منبع انرژی کم کربن، به کاهش انتشار بلندمدت دست یابد یا خیر، است. این مقررات می تواند تا سال 2030 انتشار را تا 12 مگاتن کاهش دهد. آخرین مهلت برای اظهار نظر 13 آوریل 2022 است.

دولت کانادا رهبری استان ها و مناطقی را که اقدامات مختلفی را برای کنترل انتشار گاز متان از برخی از محل های دفن زباله انجام داده اند، به رسمیت می شناسد. با این حال، برای دستیابی به اهداف کاهش انتشار تا سال 2030، محل های دفن زباله در سراسر کانادا باید بیش از تولید متان متان را جذب کنند. در یک اقتصاد دایره ای، زباله های آلی و متان تولید شده از زباله ها باید به مواد خام برای محصولاتی مانند کودها، مکمل های خاک و انرژی های تجدیدپذیر تبدیل شوند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.