دولت کانادا به حفاظت از نهنگ های قاتل ساکن جنوب ادامه خواهد داد

[ad_1] 29 دسامبر 2021 ونکوور، BC Transport Canada نهنگ های قاتل ساکن جنوبی یک گونه در معرض خطر انقراض است که اهمیت فرهنگی عمیقی برای مردم بومی و جوامع ساحلی در منطقه دریای سالیش در جنوب بریتیش کلمبیا دارد. به همین دلیل است که دولت کانادا متعهد به انجام اقدامات مداوم و مهم برای حمایت

کد خبر : 149026
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
دولت کانادا به حفاظت از نهنگ های قاتل ساکن جنوب ادامه خواهد داد

[ad_1]

29 دسامبر 2021 ونکوور، BC Transport Canada

نهنگ های قاتل ساکن جنوبی یک گونه در معرض خطر انقراض است که اهمیت فرهنگی عمیقی برای مردم بومی و جوامع ساحلی در منطقه دریای سالیش در جنوب بریتیش کلمبیا دارد. به همین دلیل است که دولت کانادا متعهد به انجام اقدامات مداوم و مهم برای حمایت از بقا و بهبودی خود است.

امروز وزیر حمل و نقل محترم عمر الغبرا به کانادایی ها یادآوری کرد که به عنوان بخشی از اقداماتی که در اوایل سال 2021 توسط دولت کانادا ارائه شد، کشتی ها همچنان از نزدیک شدن به هر نهنگ قاتل در فاصله 400 متری در آب های ساحلی بریتیش کلمبیا منع می شوند. بین رودخانه کمبل و اوکلیلت تا 31 مه 2022. کانادا مقررات پستانداران دریایی، که نیاز به حفظ فاصله 200 متری از نهنگ های قاتل در سواحل قبل از میلاد دارند، در تمام طول سال به کار خود ادامه می دهند.

اقدامات حمل و نقل کانادا در سال 2021 منجر به اقدامات اجرایی بسیاری از جمله صدور 11 جریمه مالی اداری به مبلغ 45750 دلار شد. تعداد محدود تخلفات تکراری نشان دهنده یک کمپین آموزشی موفق برای قایقران در طول سال است.

برای پنجمین سال متوالی، برنامه افزایش زیستگاه و مشاهده سزارین (ECHO) اداره بندر فریزر ونکوور، ابتکارات داوطلبانه ای را هماهنگ کرد که کشتی ها را تشویق می کرد تا هنگام عبور از مناطق جستجوی نهنگ قاتل ساکن جنوب، سرعت خود را کاهش دهند یا از فاصله دور بمانند. سال گذشته، این ابتکارات به کاهش شدت صدای زیر آب تا حدود 50 درصد در این مناطق کمک کرد.

شیلات و اقیانوس‌های کانادا (DFO) با حمایت فعال از پروژه‌های احیای زیستگاه ماهی قزل آلا و تمرکز بر بازسازی ذخایر ماهی قزل آلا شینوک، به چالش‌های در دسترس بودن غذا می‌پردازد. در سال 2021، DFO یک میلیون دستگاه جوجه کشی دیگر Chinook را از هچری Chilliwack River منتشر کرد. دولت کانادا نیز در این سال اقدامات بیشتری را برای کمک به توسعه فناوری‌های جدید و طراحی‌های آرام شناور انجام داد که باعث کاهش صدای ساخت‌شده توسط انسان در زیر آب می‌شود.

ما به همکاری با شرکای دریایی، غیرانتفاعی و بومی در کانادا و با مقامات فدرال، مقامات ایالتی و سازمان‌های غیردولتی در ایالات متحده برای محافظت از نهنگ‌های قاتل ساکن جنوبی ادامه خواهیم داد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.