دولت کانادا برنامه ای را برای ارائه حمایت بیشتر از فرهنگیان در بخش هنرهای نمایشی زنده راه اندازی می کند.

[ad_1] GATINEAU، 1 فوریه 2022 دولت کانادا متعهد به حمایت از بهبود بخش هنر و فرهنگ است، بخشی که در میان بخش‌هایی که بیشترین آسیب را در طول همه‌گیری کووید-19 داشته است، بوده است. تأثیر تعطیلی مجدد و محدودیت‌های بهداشت عمومی به دلیل ظهور نوع Omicron به ویژه برای بخش اجرای زنده شدید بوده است

کد خبر : 163965
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۴۴
دولت کانادا برنامه ای را برای ارائه حمایت بیشتر از فرهنگیان در بخش هنرهای نمایشی زنده راه اندازی می کند.

[ad_1]

GATINEAU، 1 فوریه 2022

دولت کانادا متعهد به حمایت از بهبود بخش هنر و فرهنگ است، بخشی که در میان بخش‌هایی که بیشترین آسیب را در طول همه‌گیری کووید-19 داشته است، بوده است. تأثیر تعطیلی مجدد و محدودیت‌های بهداشت عمومی به دلیل ظهور نوع Omicron به ویژه برای بخش اجرای زنده شدید بوده است و بر معیشت هنرمندان، تکنسین‌ها و سایر فرهنگیان ماهر که اجرای زنده را در سراسر کشور به صحنه می‌برند تأثیر منفی می‌گذارد. . دولت در این دوران چالش برانگیز همچنان در کنار این کارگران با استعداد می ایستد.

امروز، محترم پابلو رودریگز، وزیر میراث کانادا، راه اندازی صندوق تاب آوری کارگران هنرهای نمایشی کانادا را اعلام کرد. این برنامه بودجه موقت جدید 60 میلیون دلار برای کمک به کارگران در بخش اجرای زنده فراهم می کند. ابتکارات رهبری و ارائه شده توسط سازمان های این بخش برای حمایت مستقیم از کارگران مستقل و خوداشتغال (گیگ کارگران) در بخش اجرای زنده را تامین مالی خواهد کرد.

صندوق تاب‌آوری کارگران هنرهای نمایشی کانادا، طرح‌هایی را تأمین می‌کند که:

  • ارائه کمک های مالی کوتاه مدت به کسانی که دچار مشکلات اقتصادی هستند و نیاز به حمایت اضطراری دارند. و/یا
  • در زمینه هایی مانند مدیریت مالی، سلامت و رفاه روانی و انتقال شغلی، راهنمایی، اطلاعات و فرصت های توسعه حرفه ای را برای کارگران فراهم می کند.

با همکاری با سازمان‌هایی که از بخش اجرای زنده حمایت می‌کنند، دولت کانادا از تخصص و ظرفیت صنعت برای پاسخگویی به نیازهای خاص فرهنگیان خود و به حداکثر رساندن تعداد افرادی که سود می‌برند، استفاده می‌کند.

این فرصت مالی برای متقاضیان واجد شرایط مانند اتحادیه‌های هنرمندان، اصناف، انجمن‌ها، سازمان‌های خدماتی، بنیادهای خیرخواهانه یا سازمان‌های بومی که موظف به نمایندگی از منافع فرهنگیان در مشاغل اجرای زنده هستند، از جمله نوازندگان، بازیگران، کارگردانان، طراحان رقص، در دسترس است. طراحان و تکنسین ها

سازمان‌هایی که بودجه دریافت می‌کنند، مسئول طراحی طرح‌های خود خواهند بود، که ممکن است شامل پیشرفت‌هایی در برنامه‌ها و فعالیت‌های موجود، و همچنین ابتکارات جدیدی باشد که با هدف سیاست برنامه تأمین مالی برای حمایت مستقیم از افراد همسو باشد.

این تسکین بسیار مورد نیاز را برای هنرمندان سخت کوش اجرای زنده و فرهنگیان ما فراهم می کند تا زمانی که بتوانیم دوباره دور هم جمع شویم و اجراهای زنده شگفت انگیزی را در جوامع سراسر کشور تجربه کنیم.

شرایط واجد شرایط بودن بودجه در صفحه وب صندوق مقاومت کارگران هنرهای نمایشی کانادا در دسترس است. آخرین مهلت درخواست 4 مارس 2022 است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.