دولت کانادا برای گسترش حمل و نقل عمومی درخواست کمک مالی می کند

[ad_1] اتاوا، انتاریو، 27 ژانویه 2022 – حمل و نقل عمومی تنها نحوه رفت و آمد میلیون ها کانادایی نیست، بلکه برای تمیز نگه داشتن هوای ما و ایجاد مشاغل خوب و طبقه متوسط ​​در سراسر کشور بسیار مهم است. امروز، محترم دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، فراخوانی را برای

کد خبر : 161656
تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۵۳
دولت کانادا برای گسترش حمل و نقل عمومی درخواست کمک مالی می کند

[ad_1]

اتاوا، انتاریو، 27 ژانویه 2022 – حمل و نقل عمومی تنها نحوه رفت و آمد میلیون ها کانادایی نیست، بلکه برای تمیز نگه داشتن هوای ما و ایجاد مشاغل خوب و طبقه متوسط ​​در سراسر کشور بسیار مهم است.

امروز، محترم دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، فراخوانی را برای درخواست پروژه های جدید که از سیستم های حمل و نقل عمومی در سراسر کانادا پشتیبانی می کنند، راه اندازی کرد. از امروز درخواست های صندوق ترانزیت صفر آلاینده، صندوق حمل و نقل فعال و صندوق راه حل های ترانزیت روستایی پذیرفته می شود. این وجوه به کوتاه شدن رفت و آمد مردم، رشد اقتصادی قوی و سالم و مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک خواهد کرد.

  • صندوق 2.75 میلیارد دلاری ترانزیت آلایندگی صفر اکنون درخواست‌هایی را تحت برنامه‌ریزی و جریان سرمایه می‌پذیرد. متقاضیان واجد شرایط می توانند برای کمک به پوشش هزینه های برنامه ریزی و سرمایه ای مربوط به تغییر سیستم های حمل و نقل عمومی به برق پاک تر، از جمله خرید اتوبوس های بدون آلایندگی و زیرساخت های مرتبط، به دنبال بودجه باشند. این صندوق از نزدیک با تعهد بانک زیرساخت کانادا برای سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری در اتوبوس های بدون آلایندگی به عنوان بخشی از برنامه رشد سه ساله خود هماهنگ است.
  • صندوق حمل‌ونقل فعال 400 میلیون دلاری اکنون درخواست‌های متقاضیان واجد شرایطی را می‌پذیرد که می‌خواهند به ساخت شبکه‌های جدید و توسعه‌یافته مسیرها، خطوط دوچرخه، مسیرها و پل‌های عابر پیاده کمک کنند. بودجه برای پروژه های برنامه ریزی و همچنین پروژه های سرمایه ای در دسترس است.
  • صندوق 250 میلیون دلاری راه حل های ترانزیت روستایی اکنون درخواست های خود را تحت جریان پروژه های سرمایه می پذیرد. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای کمک به پوشش هزینه‌های سرمایه مانند خرید وسایل نقلیه یا پلت‌فرم‌های دیجیتال، و همچنین حمایت از راه‌حل‌های حمل و نقل بدون آلایندگی مانند خرید وسایل نقلیه بدون آلایندگی، کمک مالی دریافت کنند. صندوق راه حل های حمل و نقل روستایی اولین صندوق فدرال است که توسعه راه حل های حمل و نقل را در جوامع روستایی، دورافتاده و بومی هدف قرار داده است.

این فرصت های مالی بخشی از سرمایه گذاری نزدیک به 15 میلیارد دلاری برای پروژه های حمل و نقل عمومی است که توسط نخست وزیر جاستین ترودو در سال گذشته اعلام شد. بودجه فدرال برای حمل و نقل عمومی به جوامع در هر اندازه کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که ساکنان آنها می توانند به آنجا رفت و آمد کنند.

این فرصت‌های مالی همچنین کلید تعهد دولت به اقدام جاه‌طلبانه آب و هوایی است که محیط زیست و اقتصاد ما را سالم نگه می‌دارد. در کانادا، بخش حمل و نقل که شامل خودروهای سواری و اتوبوس می شود، 25 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای را تشکیل می دهد. حمل و نقل خوب کلید هر برنامه ای برای تمیز نگه داشتن هوا و ایجاد جوامع قوی است. مقابله با تغییرات آب و هوا و رسیدن به صفر تا سال 2050 مستلزم اقدام قوی از سوی همه دستورات دولت است و این دقیقاً همان چیزی است که دولت کانادا به همکاری با شرکای خود ادامه خواهد داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.