دولت کانادا برای حمایت از کشاورزان در شرایط آب و هوایی شدید اقدام می کند

[ad_1] 22 جولای 2021-وینیپگ ، مانیتوبا-کشاورزی و کشاورزی کانادا امروز ، وزیر کشاورزی و کشاورزی ، ماری کلود بی بیو ، اقدامات مشخصی را که دولت کانادا برای ارائه پشتیبانی و منابع لازم برای تولیدکنندگان در مناطق تحت تأثیر آب و هوای شدید انجام می دهد ، اعلام کرد. وزیر بیبا این را در یک

کد خبر : 96874
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۱۳
دولت کانادا برای حمایت از کشاورزان در شرایط آب و هوایی شدید اقدام می کند

[ad_1]

22 جولای 2021-وینیپگ ، مانیتوبا-کشاورزی و کشاورزی کانادا

امروز ، وزیر کشاورزی و کشاورزی ، ماری کلود بی بیو ، اقدامات مشخصی را که دولت کانادا برای ارائه پشتیبانی و منابع لازم برای تولیدکنندگان در مناطق تحت تأثیر آب و هوای شدید انجام می دهد ، اعلام کرد. وزیر بیبا این را در یک کنفرانس مطبوعاتی در The Forks اعلام کرد و روز را با کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی در منطقه Interlake مانیتوبا ملاقات کرد و از نزدیک دید که شرایط خشکسالی چگونه باعث از بین رفتن محصولات ، کیفیت محصولات و کاهش علوفه و منابع آب می شود. در اختیار دام قرار می گیرد وزیر با نمایندگان تولیدکنندگان گوشت گاو مانیتوبا ، انجمن دامداران کانادا و تولیدکنندگان کشاورزی کیستون همراه بود.

وزیر بی بیو از تعیین زودهنگام مقررات تعویق مالیات بر دام برای مناطق خشک شده بریتیش کلمبیا ، آلبرتا ، ساسکاچوان ، مانیتوبا و انتاریو خبر داد. این امر به تولیدکنندگان گوشت گاو که به دلیل شرایط خشکسالی مجبور به فروش مقدار قابل توجهی از گله پرورش خود هستند ، اجازه می دهد تا درآمدهای حاصله را با هزینه های جایگزین گله جبران کنند. دولت کانادا با دولتهای استانی و ذینفعان همکاری نزدیکی خواهد داشت تا با جمع آوری اطلاعات تکمیلی ، مناطق دیگر را در طول سال ادامه دهد.

علاوه بر این ، وزیر بیبو از حمایت فدرال از تمام استانهای پریری برای تعدیل فوری دوجانبه در برنامه مشارکت بیمه AgriInsurance برای ایجاد محصولات آسیب دیده از خشکسالی برای خوراک خبر داد. این اقدامات باعث افزایش میزان محصولات موجود برای دامداران در این مواقع ضروری می شود. وزیر بی بیو همچنین به طور مشترک پیشنهاد منیتوبا را برای تسریع هرگونه پرداخت تحت مزایای بلایای Hay اعلام کرد.

ارزیابی های بازیابی کشاورزی با منیتوبا و سایر استان های تحت تاثیر خشکسالی در حال انجام است ، از جمله انتاریو ، ساسکاچوان ، آلبرتا و بریتیش کلمبیا. دولت کانادا با دولت های استانی همکاری می کند تا همه اطلاعات لازم را در اسرع وقت برای ارزیابی هزینه های فوق العاده ای که تولیدکنندگان با آن روبرو هستند جمع آوری کرده و در صورت نیاز از حمایت مشترک برخوردار شود. این می تواند شامل کمک مستقیم به تولیدکنندگان برای هزینه اضافی خوراک دام ، حمل و نقل و زیرساخت های آب باشد.

استانهایی که تحت تأثیر خشکسالی قرار گرفته اند می توانند با مشارکت دیرهنگام AgriStability مشارکت کنند تا تولیدکنندگانی که هنوز ثبت نام نکرده اند به برنامه های پشتیبانی دسترسی داشته باشند. تولیدکنندگان همچنین می توانند برای پرداخت های موقت تحت AgriStability درخواست کنند ، که می تواند به آنها در مقابله با چالش های مالی فوری کمک کند.

وزیر بی بیو پیشنهاد دولت کانادا را برای افزایش نرخ جبران خسارت از 70 to به 80 repeated تکرار کرد و از دولتهای دشتی خواست که با آن مطابقت داشته باشند. این امر سالانه 75 میلیون دلار دیگر به کشاورزان سراسر کشور کمک می کند و این امر به نفع کشاورزان مضطرب است که اکنون بیش از هر زمان دیگری به کمک نیاز دارند.

وزیر بی بیو همچنین اعلامیه اخیر Farm Credit Canada (FCC) مبنی بر برنامه پشتیبانی مشتری برای کشاورزان و دامداران سراسر غرب کانادا که به دلیل شرایط نامساعد رشد با چالش های مالی روبرو هستند را تکرار کرد. FCC با مشتریان برای ارائه راه حل های جداگانه برای عملیات خود کار می کند و گزینه های اضافی اعتبار کوتاه مدت ، تعویق پرداخت های اصلی و/یا سایر اصلاحات برنامه پرداخت وام را در نظر می گیرد تا فشارهای مالی را بر کسانی که تحت تأثیر شرایط نامساعد جوی قرار می گیرند کاهش دهد.

شرایط آب و هوایی شدید ، که با تغییرات آب و هوایی تشدید شده است ، کشاورزان سراسر کانادا را به چالش می کشد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که دولت ها و همه کانادایی ها دور کسانی که خستگی ناپذیر تلاش می کنند تا غذا را روی میزهای ما قرار دهند گرد هم آیند. دولت کانادا در این دوران سخت در کنار کشاورزان است و به نیازهای آنها گوش می دهد و برای پاسخگویی اقدام می کند.

در بحرانی از این قبیل ، کشاورزان با استرس و عدم اطمینان از تأمین هزینه های خانواده خود ممکن است از تاثیرات جدی بر سلامت روانی رنج ببرند. کسانی که به کمک نیاز دارند ، تشویق می شوند تا از پشتیبانی خود کمک بگیرند و می توانند تماس بگیرند بنیاد Do More Ag، یک سازمان غیر انتفاعی با تمرکز بر سلامت روان در کشاورزی در سراسر کانادا.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.