دولت کانادا برای حفاظت از تحقیقات و مالکیت معنوی کانادا اقدام می کند

[ad_1] دستورالعمل های جدید امنیت ملی برای مشارکت های تحقیقاتی به حفاظت از علم و تحقیقات کانادایی کمک می کند 12 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو محققان کانادایی رهبران جهان هستند. اکتشافات علمی آنها بخشی از راه حل های بزرگترین چالش هایی است که ما با آن روبرو بوده ایم. تحقیقات در سطح جهانی

کد خبر : 92164
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
دولت کانادا برای حفاظت از تحقیقات و مالکیت معنوی کانادا اقدام می کند

[ad_1]

دستورالعمل های جدید امنیت ملی برای مشارکت های تحقیقاتی به حفاظت از علم و تحقیقات کانادایی کمک می کند

12 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو

محققان کانادایی رهبران جهان هستند. اکتشافات علمی آنها بخشی از راه حل های بزرگترین چالش هایی است که ما با آن روبرو بوده ایم. تحقیقات در سطح جهانی با مشارکت داخلی و بین المللی بین محققان ، شرکت ها و موسسات تحقیقاتی امکان پذیر می شود. دولت کانادا در حالی که متعهد به حفظ رویکرد مشارکتی و باز در زمینه علم و کشف است ، برای حفاظت از تحقیقات و مالکیت معنوی کانادا در برابر مداخلات خارجی ، جاسوسی و سرقت اقدام می کند.

امروز ، فرانسوا فیلیپ شامپاین ، وزیر نوآوری ، علم و صنعت ، بیل بلر محترم ، وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری ، و پتی هایدو وزیر محترم بهداشت ، دستورالعمل های جدید امنیت ملی را برای مشارکت های تحقیقاتی منتشر کردند. با همکاری گروه کاری دولت کانادا – دانشگاه ها. دستورالعمل های جدید ملاحظات امنیت ملی را در توسعه ، ارزیابی و تأمین بودجه مشارکت های تحقیق ادغام می کند.

دستورالعمل ها بلافاصله به عنوان یک عنصر اجباری از بودجه مشارکت تحقیقاتی فدرال از طریق برنامه کمک های اعطای اتحاد علوم طبیعی و مهندسی کانادا (NSERC) برای هر برنامه ای که شامل سازمان های شریک بخش خصوصی می شود ، اعمال می شود. سازمانهای غیر انتفاعی و دولتی خارجی در حال حاضر شرکای واجد شرایطی تحت این برنامه هستند. از متقاضیان خواسته می شود که ارزیابی ریسک را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از برنامه کمک هزینه ای که به NSERC ارسال شده است ، تکمیل کنند. اقدامات ارزیابی و کاهش ریسک توسط NSERC با مشورت آژانس ها و ادارات امنیت ملی به صورت موردی ارزیابی می شود.

دولت با NSERC و گروه کاری دانشگاههای کانادا و همچنین محققان ، م institutionsسسات تحقیقاتی و سایر ذینفعان همکاری نزدیکی خواهد داشت تا اجرای دستورالعملهای برنامه اعطای اتحاد را ارزیابی کند. دولت قصد دارد در کوتاه مدت کاربرد دستورالعمل ها را برای همه شوراها و بنیاد نوآوری کانادا گسترش دهد.

محققان کانادایی – از جمله محققان دولتی ، دانشگاهی و بخش خصوصی – باید مراقبت خود را برای حفاظت از امنیت تحقیقات و مالکیت معنوی افزایش دهند. دستورالعمل های جدید ابزار دیگری است که همه محققان می توانند – علاوه بر پورتال حفاظت از تحقیقات شما – برای اطلاع از چگونگی کاهش خطرات امنیت تحقیق ، مشورت کنند. محققان ، سازمانهای تحقیقاتی و دولت همگی در تضمین حفاظت از تحقیقات ، دانش و مالکیت معنوی کانادا نقش دارند و در عین حال به پیشرفت اکتشافات لازم برای کانادا در پیشبرد تحقیقات و نوآوری جهانی ادامه می دهند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.